Tzunami Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Kad 32 å D4 er ganske forskjellige motorer.. Tzunami jeg ville gått for 2xD4. D4 er mer pålitelige, og en god del billigere å fore med diesel Det blir nok 2*D4 ja, så slipper jeg å sprenge budsjettet helt! Denne er vel til salgs også ? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=59452369&searchclickthrough=true Gamlingen bygde en cobra 35 da jeg var liten husker jeg. Kunne tenkt meg en slik Den ligger vel ute med 2 annonser faktisk har fulgt godt med på disse båtene og hva som ligger og har ligget ute. Hvordan så gamlebåten til faren din ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Det blir nok 2*D4 ja, så slipper jeg å sprenge budsjettet helt! Den ligger vel ute med 2 annonser faktisk har fulgt godt med på disse båtene og hva som ligger og har ligget ute. Hvordan så gamlebåten til faren din ut? Trodde du skulle ha leilighet, ikke båt Eller skal du bo fast i båten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Det blir nok 2*D4 ja, så slipper jeg å sprenge budsjettet helt! Den ligger vel ute med 2 annonser faktisk har fulgt godt med på disse båtene og hva som ligger og har ligget ute. Hvordan så gamlebåten til faren din ut? Ja så det. Helt plain hvit uten noe merker. Var støpt selv i den formen. Sitter å myser på nettet nå og får bare mer og mer lyst på en sånn. Eller en båt av den størrelsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Tull og tøys, i såfall så må du begynne å tolke ting annerledes. Hvis noen kommer og sier at N52 motorene til BMW er gode, så mener jeg at M54 er lik hvis jeg da sier at jeg selv har hatt en slik? Hørtes litt rart ut. Om noen snakker om en Lotus, så kommer jeg og sier at jeg har hatt en Porsche og at det er en bra bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Hørtes litt rart ut. Om noen snakker om en Lotus, så kommer jeg og sier at jeg har hatt en Porsche og at det er en bra bil. Da mener du ifølge han at Lotus og Porsche er veldig like, siden de blir nevnt i samme dialog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Trodde du skulle ha leilighet, ikke båt Eller skal du bo fast i båten? Haha har fundert på det selv! neida, skal nok ikke det. men fikk skroget billig, dvs, båten har vært på vannet før, men motorer, instrumenter osv er tatt ut, så har skroget, så får jeg bygge den ferdig etter jeg har kjøpt leilighet ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Fy faen! Er ikke mulig å holde noe strøkent jo.. For andre gang på to mnd har noen laga bulk/stripe i bilen min uten å si fra... Mister litt motet av slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Fy faen! Er ikke mulig å holde noe strøkent jo.. For andre gang på to mnd har noen laga bulk/stripe i bilen min uten å si fra... Mister litt motet av slikt. Parkerer aldri i nærheten av andre biler, iallfall så langt det lar seg gjøre. Det er slitsomt men slik er er blitt, folk gir faen i ren misunnelse over at noen har finere bil enn dem selv... Alternativt er det unger som er uforsiktige med dører, men da skulle de hatt juling så de aldri hadde vært uforsiktig med dørene igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Parkerer aldri i nærheten av andre biler, iallfall så langt det lar seg gjøre. Det er slitsomt men slik er er blitt, folk gir faen i ren misunnelse over at noen har finere bil enn dem selv... Alternativt er det unger som er uforsiktige med dører, men da skulle de hatt juling så de aldri hadde vært uforsiktig med dørene igjen.. Fysisk avstraffelse er jo, som kjent, en vanntett og ufeilbarlig læringsmetode... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Parkerer faktisk et lite stykke unna inngangen på butikker etc. Men er tydeligvis ikke nok bare det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 De fleste husker vel alle bulker og riper sjuern min fikk? Til slutt gir man bare opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 (endret) Fruen sin Cooper chili. Engang ikke i ingenmannsland (under 2500 innbyggere) gidder folk å si fra når man er uheldig. Endret Juni 1, 2015 av RS-Heggem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=59815903&q=Performance&sort=0&model=1.749.7967&make=0.749&ref=fas Bilen min er blitt lagt ut av forhandleren. Må si eg savner den litt :0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Eieren av skiltene måtte ha valuta for pengene i dag, og mente det var viktig å se om banebilen duger før den går under kniven og får på turbo. Til tross for alt for store dyser viste den seg å være villig Daniel., pautomagi og liffi reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 (endret) Parkerer faktisk et lite stykke unna inngangen på butikker etc. Men er tydeligvis ikke nok bare det... Hvor skjedde dette da? Har hatt min bil stående på Moa i dag, og hele forrige uke... Synes ikke noe særlig om det, men parkerer naturligvis på de minst trafikkerte områdene ..... Eieren av skiltene måtte ha valuta for pengene i dag, og mente det var viktig å se om banebilen duger før den går under kniven og får på turbo. Til tross for alt for store dyser viste den seg å være villig Hehe, fikk meg til å tenke på et bilde en kompis publiserte for en stund siden.. Det ble bra med litt egeninnsats! Endret Juni 1, 2015 av Eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg