Kvasi Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Ble plutselig litt sugen på en Boxster. Har bare kjørt en og det var en S som gikk helt ok greit, men kjøper jeg blir det en 204hk som nok blir noe modifisert etterhvert. Noen som har erfaring med de og har pros and cons? Og altså, hvis du syns det er en frisørbil så har vi hørt alle de middelmådige vitsene før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 da blir det brått trondheimstur å hente delebiler i helga så om noen skulle hatt noe stort/bil fraktet fra østfold til trondheim ish eller på veien mellom der så er det bare spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 De er smarte de VW/Audi entusiastene Sikkert ikke tull i det hele tatt det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Neida, dønn seriøst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=60101929&sort=0&model=1.749.3003&model=1.784.1155&make=0.749&make=0.784&ref=fas&searchclickthrough=true Denne var fiiin... Synspunkter? Ja, den er dyr nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Aaaltfor dyrt for en slik motor. Får jo fin Z3 med 2.8 til den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Med litt flaks får man en Z4 for den prisen. Det er ikke så lenge siden det gikk en Z4 facelift (riktignok med 2.0-motoren) for ~130K. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Aaaltfor dyrt for en slik motor. Får jo fin Z3 med 2.8 til den prisen Får jo nesten ikke 2.8 i hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Siden vi snakket om Cobra her, så kan jeg jo slenge ut annonsen på båten til kompisen min, som fant ut at han skal selge http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=60100003&searchclickthrough=true Ooh Får bare mer og mer lyst på nå. *husførsthusførsthusførst"....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Okey gutter, da eier jeg miljøbil.no. Hva slags tull skal vi laste opp der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Okey gutter, da eier jeg miljøbil.no. Hva slags tull skal vi laste opp der? En av de videoene med diesel pickup som gir på og røyklegger alt noekult, Shattered og adne95 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 https://m.youtube.com/watch?v=UOCUFQkZ8e4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Ooh Får bare mer og mer lyst på nå. *husførsthusførsthusførst"....... Du får vise den til far din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Du får vise den til far din Tvilsomt at han gidder noe sånt igjen. Hadde visst endel motortrøbbel med den han hadde. Med andre ord mer skruing enn kjøring Jeg hadde glatt skrudd. Kommer nok ann på hvilken maskin man velger og putte i også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Ja disse er det iallefall lite skruing på, heldigvis om den ikke er solgt enda i juli så skal vi på tur nedover svenskekysten og over til skagen, må si jeg gleder meg til den turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg