wicky124 Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Dette er vel ingen L utgave? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61315624&searchclickthrough=true&ecType=AD&ecCategory=LOG_POLE_POSITION_CLICK&adSelectionClick=galleryMotor+-+carUsed+-+resultPolePosition+-+click Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Dette er vel ingen L utgave? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61315624&searchclickthrough=true&ecType=AD&ecCategory=LOG_POLE_POSITION_CLICK&adSelectionClick=galleryMotor+-+carUsed+-+resultPolePosition+-+click Nope. Vanlig utgave. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Morsomt hvordan man ser og skjønner at ny 7 serie er på vei... Det er alltid når det begynner å dukke opp pimpa 7-ere (som den matt blå folierte bilen over her). Altså når de blir billige nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Den er jo ikke så pimpa fordi den er foliert da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Den er jo ikke så pimpa fordi den er foliert da Pimping = styling. Folie er styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Pimping = styling. Folie er styling Tja, syns det skal litt mer til enn folie for at noe skal være pimpet, men ok Tror ikke det er så mye styling som ser fint ut på en F01 uansett. Gammel 7er som er tingen. Espen Aass reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Hvem hadde trodd at en VW touareg med diesel v8 med 350hk og 800nm skulle være så morsom på svinge alpeveier. Og hvor rask den er på autobahn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Nope. Vanlig utgave. -Men jeg liker begrunnelsen for at det er en lang utgave! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Akkurat det jeg stussa på også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Åh fy faen, hallelujah!! http://www.autoartmodels.com/web/product/en/2332?antiCache=1436289703580C01F3DF5CDA9885E23138E077D98BEF8 Samler på svarte AutoART superbiler, nå kommer jammen en av 90-tallets heiteste, Porsche GT1!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Halleluja ja... Visste ikke at du hadde konvertert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 hva tror guruene her inne om prisen på bilen min skal nemlig selge og oppgradere til noe litt nyere http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=61029953&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Hmm, burde hatt Hella lykter foran Ellers, rust er jo E39s største fiende, noen ord om det hadde vært fint. Forholdsvis lav km, kjipt ratt, svart standardskinn og ymse.. Jeg liker'n, fin bil! Prisen er i mine øyne høy, hvilken side av 98 denne er på avgjør. Hvis den er bra for rust tipper jeg det er en 40-45k kroners bil. Har en E39 selv, har måttet svelge noen kameler mht dens markedsverdi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 Hjemme etter en fin 3 dagerstur til Sverige.. Nett fått vaska vekk alle flugene OG saltvannet ("Storm" i Fjällbacka).. Sitter igjen med en negativ erfaring... Og det er oppdateringen på navigasjonen.. Oppdaterte til 2015.2 for en liten stund siden, og her det MYE som ikke er kommet med. Blant anna "nye" veien ved krøderen og masse inni Oslo gryta. Rundt Operaen og det området.. Skuffende... Fikk nå fylt opp begge kjøleskapene med god drikke, så det går bra! Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juli 7, 2015 Share Skrevet Juli 7, 2015 bilen er 98mod , men når jeg kjøper deler så må det handles til 99mod . det er lite rust, kun en liten flekk bak ved bakfanger på størrelse med tuppen av tommelen. og litt forran på ene skjermen der hvor vann sand og drit spruter rett på og tærer på lakken. så vil si den er bra for rust iforhold til mye andre e39er jeg har sett. jeg lar den stå litt til med dagens pris, man vet jo aldri plutselig dukker det en kjøper opp, jeg senket prisen idag, men tror nok kanskje jeg må enda mere ned i pris for å få litt fortgang i det ja. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg