Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm, burde hatt Hella lykter foran :) Ellers, rust er jo E39s største fiende, noen ord om det hadde vært fint. Forholdsvis lav km, kjipt ratt, svart standardskinn og ymse.. Jeg liker'n, fin bil! Prisen er i mine øyne høy, hvilken side av 98 denne er på avgjør. Hvis den er bra for rust tipper jeg det er en 40-45k kroners bil. Har en E39 selv, har måttet svelge noen kameler mht dens markedsverdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme etter en fin 3 dagerstur til Sverige.. Nett fått vaska vekk alle flugene OG saltvannet ("Storm" i Fjällbacka)..

Sitter igjen med en negativ erfaring... Og det er oppdateringen på navigasjonen.. Oppdaterte til 2015.2 for en liten stund siden, og her det MYE som ikke er kommet med. Blant anna "nye" veien ved krøderen og masse inni Oslo gryta. Rundt Operaen og det området.. Skuffende... 

Fikk nå fylt opp begge kjøleskapene med god drikke, så det går bra! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er 98mod , men når jeg kjøper deler så må det handles til 99mod .

det er lite rust, kun en liten flekk bak ved bakfanger på størrelse med tuppen av tommelen. og litt forran på ene skjermen der hvor vann sand og drit spruter rett på og tærer på lakken. så vil si den er bra for rust iforhold til mye andre e39er jeg har sett. 

jeg lar den stå litt til med dagens pris, man vet jo aldri plutselig dukker det en kjøper opp, jeg senket prisen idag, men tror nok kanskje jeg må enda mere ned i pris for å få litt fortgang i det ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...