Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har du sett på mazda 323 gtr/gtx og nissan sunny gti-r ? Det ser jeg for meg som veldig morsomme biler![emoji2] ligger vel rundt 60k

Edit: Feil quote men den var til deg

Kjenner de bilene, men alle GTX og 323 GTR er i hjel kjørte... GTI-R er kul, men de ligger vel laangt over 60.000 kr med skilt? De uten skilt ligger på 40-50.000 kr liksom.

Har ikke noe i mot høyrestyrt så lenge motor rettferdiggjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner de bilene, men alle GTX og 323 GTR er i hjel kjørte... GTI-R er kul, men de ligger vel laangt over 60.000 kr med skilt? De uten skilt ligger på 40-50.000 kr liksom.

Har ikke noe i mot høyrestyrt så lenge motor rettferdiggjør det :)

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=60827425&sort=0&model=1.784.1145&make=0.784&ref=fas [emoji1] [emoji1]
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har greie på hvor mye avvik en kan ha på xdrive systemet på en F11?

Har kjøpt og montert felg m/dekk i størrelse 245/40/20 og 295/35/20. Kjøpt brukt, med nye dekk. Gir rundt 2% avvik. Er dette ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har greie på hvor mye avvik en kan ha på xdrive systemet på en F11?

Har kjøpt og montert felg m/dekk i størrelse 245/40/20 og 295/35/20. Kjøpt brukt, med nye dekk. Gir rundt 2% avvik. Er dette ok?

Mener å huske at det skal være innenfor 1% avvik på xDrive, men skal ikke si noe 100% sikkert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett masse snaps fra gatebil...og det er grunnen til at jeg aldri vil dra dit....

'fyfaen så mange ekle folk og fylla... 2 snaps av biler...11 snaps av fulle gutter som jukker på en vegg..

Nå skal jeg ikke dra alle over en kam, men du har mye rett der.

Gatebil har blitt en fyllefest desverre, for mange.

Har lite med bilentusiaster og gjøre, men det er noen som trur det.... ;-)

Synd, for konseptet Gatebil er egentlig bra, men det trekker litt for mange "tullinger" med dårlig oppdragelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...