Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hoi! Når folk gifter seg med Berlinmuren og har stakittgjerdet i hagen som lett tilgjengelig sidesprang så kan vel noen litt beduggede pappagutter jukke litt på veggen uten at vi harselerer med deres legning. Jeg foretrekker kvinnebryster, jo flere veggjukkere, jo bedre tilgjengelighet på bryster.

God helg!

post-42402-0-89545700-1436534628_thumb.j

post-42402-0-82495700-1436534641_thumb.j

Endret av Nytern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi! Når folk gifter seg med Berlinmuren og har stakittgjerdet i hagen som lett tilgjengelig sidesprang så kan vel noen litt beduggede pappagutter jukke litt på veggen uten at vi harselerer med deres legning. Jeg foretrekker kvinnebryster, jo flere veggjukkere, jo bedre tilgjengelighet på bryster.

God helg!

Sant nok, men nå foretrekker jeg det som er lenger ned i etasjene. ;-)

Og øl smaker tross alt bredere en melk.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At BMW ikke er feilfri, at andre biler enn VAG kan ryke? :)

Har aldri påstått at BMW er feilfri heller jeg. Nå må dere slutte å tolke det jeg skriver slik det passer dere selv best, har sagt det ørten ganger...

Du som er nyetablert VAG entusiast kan jo sikkert ha mye glede av dette forumet, særlig hvis ikke det er noe greit å lese at enkelte her på Bimmers ikke er fullt så fornøyde med VAG...

http://www.vwaudi-club.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der kan være brukerfeil som tom for drivstoff, mistet nøklene, tom for strøm osv..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Men når noe annet enn BMW står på en henger, så skal man le, ta bilde og det MÅ være noe galt? Rart det der :D Er jeg entusiast fordi jeg har en Passat som bruksbil som jeg ikke har hatt noe trøbbel med? Jaja, hver sin definisjon. Endret av 316
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når noe annet enn BMW står på en henger, så skal man le, ta bilde og det MÅ være noe galt? Rart det der :D Er jeg entusiast fordi jeg har en Passat som bruksbil som jeg ikke har hatt noe trøbbel med? Jaja, hver sin definisjon.

På ett BMW-forum så er det gjerne slik. Det er nettopp fordi folk her er glad i BMW? Folk kjører BMW og "beskytter" merket man elsker. Akkurat som når de ler av BMW på VAG-forum.

Hvorfor prøver du å disse BMW på ett BMW-forum? Hva er liksom greia med det der? Legg det heller ut på VAG-forum

Never go full retard. Reposter denne:

df2c241aafcf975fb71c8cb2b2494e5c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disser ikke noe som helst jeg men det går an å være såpass realistisk an man innser at BMW ikke er det eneste i verden som det går an å kjøre fra A til Å. Elsker BMW jeg men jeg vet at det finnes andre brukbare biler også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disser ikke noe som helst jeg men det går an å være såpass realistisk an man innser at BMW ikke er det eneste i verden som det går an å kjøre fra A til Å. Elsker BMW jeg men jeg vet at det finnes andre brukbare biler også :)

Ja, men ikke VAG...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...