Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være litt skjeivt vettu sann vatnet drenerer seg vekk. Men trur neppe bilen triller.

Og fikk meg ny jobb

2649786f71d2b4b1ec1a511cc80fe522.jpg

Aka bilxtra i ålesund.

Yey

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Skrevet

Du veit aldri når dama/kona blir sur. så sørg for dobbel dør med kraftige hengsler på insiden med bjelde klar til å lukke døra :P

Gleder meg til våren, da står det en 70 eller 80-taler inni der. Så hver gang hu er sur, så kan jeg stikke i garasjen :P

Skrevet

Mange av de punktene føler jeg kun vil gjelde i større byer, og spesielt det første.

Her hvor jeg bor er det ca. et til to hus i året for salg som virkelig er noe som er verdt å flytte for, og da er man naturligvis sjeldent alene om å mene dette. Da nytter det ikke å tenke "denne boligen finnes det tusener av, som er like bra eller som er mye bedre enn denne", for det er det faktisk ikke. :)

Skrevet

awt: Godt poeng og poenget gjelder faktisk også i en by som Oslo. Normal vurderer man ikke å kjøpe en bolig på f.eks Bestum (Oslo vest) samtidig som man kikker på boliger på Stovner (Oslo øst). Byen er delt opp... ikke bare i øst, vest, nord og syd, men i mange mindre deler i f.eks Oslo vest. Hvor grensene går strides selv de lokalkjente, men resultatet er at det i realiteten ikke er så mange alternative boliger. I Oslo kan man bo på hver sin side av en gate og ha to helt forskjellige oppfatninger av hva som er bra og dårlig. 

Skrevet

Gleder meg til våren, da står det en 70 eller 80-taler inni der. Så hver gang hu er sur, så kan jeg stikke i garasjen :P

ja, eg bruker å rømme i bilen eg. kjøre til en fin plass og full peis med dobbel 12 tommer :D

Skrevet

awt: Godt poeng og poenget gjelder faktisk også i en by som Oslo. Normal vurderer man ikke å kjøpe en bolig på f.eks Bestum (Oslo vest) samtidig som man kikker på boliger på Stovner (Oslo øst). Byen er delt opp... ikke bare i øst, vest, nord og syd, men i mange mindre deler i f.eks Oslo vest. Hvor grensene går strides selv de lokalkjente, men resultatet er at det i realiteten ikke er så mange alternative boliger. I Oslo kan man bo på hver sin side av en gate og ha to helt forskjellige oppfatninger av hva som er bra og dårlig. 

høres meir ut som jantelov for å være ærlig

Skrevet (endret)

Forklar... :-s

grupperinger, grenser, og forskellige meininger. perfekte plasser for jantelov.

Akkurat som kristiansund, det er 3 øyer. gruppering, grenser og meininger delt opp. dei er jo norgeskjent for jantelov. spesielt i møre og romsdal.

Har har da kjærest derfra og høre på korsen dei er mot kvarandre der oppe og opplevd litt firsthand, så må eg si at eg liker å holde meg unna :P

det er min meining :P ikkje fasit, om noen skulle gå av skaftet som tidligere i tråden.

Endret av R4F431
Skrevet

Det du forteller høres helt normalt ut uansett hvor man er. Det vil alltid være forskjeller, klasser, rangordning og jeg tror ikke at det er så mye man kan gjøre med dette utover at vi alle sammen fokuserer på hva som er best for oss selv. Hvorvidt dette virkelig er best spiller en mindre rolle bare vi tror på at det vi gjør eller hvor vi bor er best for oss selv... :)

Skrevet

Vel idag har jeg lagt mye gulv og listet fra klokken 08 til nå, herregud jeg hater skråvegger og kroker osv, alt tar dobbelt så lang tid. Heldigvis bare 2 små rom igjen og de er firkantet, det tar jeg i morgen kjapt, tok det verste først.

Kjekt når man kan gjør alt selv, moro er det også, selv om enkelte plasser var vrien å få til fint.

Nå fortjener jeg en iskald en med noe godmusikk til. :D

Skrevet

Vel idag har jeg lagt mye gulv og listet fra klokken 08 til nå, herregud jeg hater skråvegger og kroker osv, alt tar dobbelt så lang tid. Heldigvis bare 2 små rom igjen og de er firkantet, det tar jeg i morgen kjapt, tok det verste først.

Kjekt når man kan gjør alt selv, moro er det også, selv om enkelte plasser var vrien å få til fint.

Nå fortjener jeg en iskald en med noe godmusikk til. :D

Hørt nye albumet til Dre? :D

Skrevet

Hørt nye albumet til Dre? :D

Jess! Det er knallbra :) Liker at det er mye oldschool og ghetto/gangster, istedefor nymoderne som Future, Meek Mill og alle "de der".. Synd Straight Outta Compton-filmen ikke vises i Molde. Men jeg får nøye meg med musikken på spotify :) N.W.A. samt WUTANG er noe som spilles ofte her i hus(i tillegg til de andre sjangrene jeg hører på).

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...