Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En eller annen lurte på hvordan outleten på Vestby er. Jeg har ikke vært der selv, men har kun hørt positive ting, både fra venner og damene deres, så regner med det er vel anvendt tid å ta seg en tur om en er ute etter litt diverse klær.

Skrevet
Trondheim er awesome partyby. Skal dit i, i god tradisjon, i august :D :D :D

Når i august? :)

4. - 7. august :)

Skal på gothfestival som heter Helldorado. Vært tradisjon siden 2007 da det ble arrangert for første gang, så det blir 5. året i år :)

Jeg er avholds men har nok tid å slå i hjel.

Skrevet

Outlet greiene er et merkelig sted... Men så ut som at det var mye bra butikker der. Var veldig mye merke butikker :P

Skrevet

Litt trange butikker er det på outlet'n. Men finner jo noe til en hver. Litt som utenlandske butikker, trangt og fullt av folk.

Skrevet

Passer fint at det er mye merkeklær og at man kan gjøre gode kjøp, høres ut som en bra greie for meg :) Litt trangt og folksomt skal jeg overleve når jeg er der sånn ca aldri :)

Skrevet

Nå blir det dyrt å kjøpe en BMW med rekkesekser.... 525d og 528i blir nå også rekkefirere. 520i reintroduseres med en rekkefirer (184 HK).

Skrevet
Nå blir det dyrt å kjøpe en BMW med rekkesekser.... 525d og 528i blir nå også rekkefirere. 520i reintroduseres med en rekkefirer (184 HK).

Ja så det... litt rart at 520i bare får 184hk når nye 118i fikk 170hk. Skulle nesten trodd at de ville lagt listen litt høyere.

Akkurat nå kjenner jeg lysten på en F30 318ia er veldig stor, blir veldig spennende å se hvordan prisen på den vil være.

Nye 520i ser jo ut til å ha en ok pris, så en 3-serie med litt mindre motor må vel bli betydelig billigere.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...