Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Men han kjenner jo "altfor mange i Bergen" hahahaha.

Han vet jo ikke hvor jeg bor, hvordan jeg ser ut, og at det er flere med samme navn som meg :P

Jaja, snakk om å være hårsår.

Edit: Nå har jeg fått drapstrusler også. :D

Får du drapstrusler så er det bare å gå til Politiet, greit nok at du ikke tar dem alvorlig men hvorfor ikke gjøre det litt vanskelig for fyren. La det være en lærepenge for han da han åpenbart ikke er moden nok til å forstå hvordan man oppfører seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det faktisk svært sjeldent å ha kombi-vern på samtlige kurser og er heller ikke et must. Har det selv på alle kurser, men det sto installert fra før fra Moeller sine Xpole serie.

Disse vernene er irriterende følsomme, en bitteliten jordstrøm så slår det ut. Har hatt dårlig pakning på VV.bereder, så det har blitt småfuktig inni kolben. Man merker jo ikke noe til at vernet har slått ut før om morgenen da tanken har rukket å bli kald. Så når man fyrer opp kjøleskapet etter avvising og vask så slår det ut, trikset er da å plukke av fronten på stikket :)

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

jeg vil si det er et must, nå er jeg trikker og da, men er en grunn til at det er krav til det på nyanlegg.

de skal være følsomme for din egen sikkerhet. men går an å teste om de ryker for tidlig med riktig utstyr. (trikkere har)

dårlig pakning på vvb = må repareres så greit å få "beskjed" tidlig ved at jfb ryker.

i utgangspunktet er det noe feil med kjøleskapet om den tar jfb, men ikke ikke sikkert det blir alvorlig med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et side-by-side Whirlpool-skap.. Fulgte med boligen og det hangler å går :) Er kun første døgnet du dropper jord :) først når det blir kaldt funker det som bare fy :)

Joda, pakningen må jo byttes, men jeg skulle gjerne sluppet å måtte vente med å få varmtvann til jeg har kjøpt pakningen fra Oso :) Tok ut kolben og det var så lite fukt at man knapt kunne kjenne/se det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags gruppe kranglet dere i?

En gruppe for GTA spillere som egentlig var ment for de som var mer serriøse enn i andre grupper, men den ble fort bombardert av småunger haha :P

Får du drapstrusler så er det bare å gå til Politiet, greit nok at du ikke tar dem alvorlig men hvorfor ikke gjøre det litt vanskelig for fyren. La det være en lærepenge for han da han åpenbart ikke er moden nok til å forstå hvordan man oppfører seg ;)

I og med at han står oppført med navn, nummer og adresse så må han være over 18, selv om oppførsel sier noe annet.

Tror jeg fant faren hans på Facebook, kanskje jeg skal kontakte han? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et side-by-side Whirlpool-skap.. Fulgte med boligen og det hangler å går :) Er kun første døgnet du dropper jord :) først når det blir kaldt funker det som bare fy :)

Joda, pakningen må jo byttes, men jeg skulle gjerne sluppet å måtte vente med å få varmtvann til jeg har kjøpt pakningen fra Oso :) Tok ut kolben og det var så lite fukt at man knapt kunne kjenne/se det :)

hadde sikkert latt det hagla og gått jeg og hehe :P sålenge du har jfb så er du jo sikra :P fra dag 2 ivaffall hehe )

selv om du evnt tar av lokket og det funker da. skulle du klare få feilen til jord så ryker jfb alikevell. (du får gjerne en liten zapp da menne :P )

pakningen er vell bare en oring elns? spørs litt typen tank, har bytta en del kolber oppgjennom. evnt funker gjengeteip 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skader ikke å bare nevne for faren hvordan guttungen oppfører seg. Skulle vært meg som hadde blitt drapstruet...da skulle det blitt spetakkel!

Prøver, prøvde å kontakte 2 personer som står oppført på samme adresse, men er null svar fra begge. Fyren selv fortsetter å leke tøff, så.. Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det skjedd mye på noen timer!

Jeg er enig med saltkjelen. Ikke kjøp husprosjekt du ikke har forutsetninger for å kunne gjennomføre. Det finnes nok eksempler på sinnasnekkeren hvor selv mennesker med kunnskapen trenger omfattende hjelp, fordi de har gapet over for store utfordringer, både i forhold til gjennomføringsevne men også økonomiske prioriteringer som må gjøres.

En ting er materialer, men bare basis verktøy for å kunne gjøre innvendig og utvendig arbeid i hus+hage koster deg minst 20000..

Jeg kjenner til mange som har kjøpt hus og leiligheter "billig" pga moderniseringsbehov. Ingen av dem har tjent mer penger pr arbeidstime på oppussingen enn en normal timelønn etter skatt, og som regel har de gått omtrent i null etter 500-1000arbeidstimer i løpet av 2-5års eierskap og kortigert for generell prisstigning i markedet.

Ingen god butikk..

Mitt råd er definitivt å ta den lette løsningen med å kjøpe noe ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver, prøvde å kontakte 2 personer som står oppført på samme adresse, men er null svar fra begge. Fyren selv fortsetter å leke tøff, så.. Ja.

Men da synes jeg du skulle ta en liten telefon til Politiet, mulig du ikke tar det alvorlig men de tar drapstrusler på sosiale medier veldig alvorlig. Dette er trusler og trakassering og det er faktisk ulovlig å holde på med i Norge.

Jeg er ikke i mitt mest konfliktsky hjørne i kveld så det frister litt å be om kontakt informasjon på denne vedkommende, men tror ikke jeg orker å ha masse gnål i innboksen selv for det er vel det det ender med om jeg blander meg inn :P Men du vet, kødder du med en E34 eier så kødder du med alle E34 eiere 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da synes jeg du skulle ta en liten telefon til Politiet, mulig du ikke tar det alvorlig men de tar drapstrusler på sosiale medier veldig alvorlig. Dette er trusler og trakassering og det er faktisk ulovlig å holde på med i Norge.

Jeg er ikke i mitt mest konfliktsky hjørne i kveld så det frister litt å be om kontakt informasjon på denne vedkommende, men tror ikke jeg orker å ha masse gnål i innboksen selv for det er vel det det ender med om jeg blander meg inn :P Men du vet, kødder du med en E34 eier så kødder du med alle E34 eiere :cool:

Han var tydeligvis ikke klar over at trusler er straffbart.

Meg: "Kommer bare til å bli surt for deg hvis du fortsetter slik :)"

Han: "Hahah"

Meg: "Bare le, men i og med at du overraskende nok er 18 eller mer, så kan du i verste fall få fengselstid. :)"

Han: "For hva? *smiley med fjes som griner av latter*"

Meg: "Trusler om vold kan bøter eller fengsel inn til 3 år. Mon tro om drapstrusler gir høyere straff. :)"

Han: "Haha, du er dummere enn man skulle tro."

Du kan gjerne få info hvis du ønsker.

Endret av DanielStance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbsøking er for meg ganske nytt, mine tidligere jobber har bare kommet helt av seg selv uten at jeg har behøvd å løfte en finger.. Ettersom det er et drøyt halvår til jeg er ferdig med studiene(endelig) kan man si, så har jeg begynt å plukke opp potensielle stillingsannonser.

Det er krevende å skrive gode søknader, og i tillegg legge ved en CV som passer hver enkelt annonse. Har nå endelig fått en basis-modell av CVen klar, etter en drøy uke lang prosess. Har tatt noen dager pause og tatt det igjen for å kunne lettere finne dårlige formulering og uviktige ting, men nå føler jeg at ting er på plass. Helga blir nok brukt til å skrive søknader. Skal bli spennende å se om det napper noe sted :)

Jeg er ikke spesielt glad i å la ting gå over til det tilfeldige når det gjelder slike ting.

Esset i ermet er muligens fagbrevet jeg har i bunn, det teller jo bare positivt, men spørs hvor mye. Jeg er også glad for at jeg har klart å holde et snitt på 45 timer med studier pr. uke i løpet av snart 4 år :P Skal bli godt å faktisk sette kunnskapen ut i livet, og arbeidet man gjør ikke bare gagner en selv og sitt eget hode, men at det kan gjøre en forskjell for en liten del av samfunnet eller noe sånt :P Det er det jeg går og føler mest på akkurat nå. 

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er HAN drittunge? Føler synd Biebs jeg. Må gå rundt og være smilende hele tiden for å ikke skuffe ekte drittunger.

Han må sikkert reise hele tiden hele året, og når folk ikke gidder å oppføre seg, så må det jo renne over til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...