E.C. Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Om du har hullet ut og avgassen blir litt høy er det nok 2'er feil, om de ser at den er borte blir det fort inn på teknisk. Spørs på hvem du møter og dagsformen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Er det garantert at avgassene går utenfor, eller er det bare en "risiko" for at det kan skje?Er jo 2 innganger på hver side av katalysatoren ser det ut til, så vet ikke hvordan det blir å ta rør igjennom den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Hvorfor skal du ha den vekk egentlig? De 2 ekstra hestekreftene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 (endret) Den som står på er muligens tett, og en ny koster mye. Endret Januar 10, 2016 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Noen tar av katalysatoren og vasker den innvendig. Finnes noen videoer på youtube. Du kan også finne komplett eksos fra E34-E36 til type 1000-1500 kr på finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Er vel ikke så mye vits å vaske hvis det har løsnet inni eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Først er den kanskje tett og nå har ting løsnet der inne? Du kan selvfølgelig ta den av og hulle ut, men det blir ikke så mye mer arbeid å sette på en brukt en når du først starter på det prosjektet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 JEG VET IKKE HVA SOM HAR SKJEDD. Men ser jo ikke akkuratt så jævla enkelt ut å få gjort noe når det bare er to "små" innganger på hver side av katalysatoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 noen som har sett denne? veldig tøff den skjermen han bygde! men plasering av ny cd spiller var jeg ikke helt fan av xD eller bagasjerommet http://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic16471_Projekt_X2_5er_BMW_-_E39.html også hjelper det ikke at jeg ikke forstår en dritt tysk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Hmm, merker det frister med Pajero osv nå på denne tida av året. Noe som feiler meg? sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Hmm, merker det frister med Pajero osv nå på denne tida av året. Noe som feiler meg? Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Hmm, merker det frister med Pajero osv nå på denne tida av året. Noe som feiler meg? [emoji38]Pajero e konge det [emoji106] kommer deg fram over føkkings alt.Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Verdens feteste biltreff?http://www.speedhunters.com/2016/01/japans-greatest-car-meet-it-all-starts-here/ For en vanvittig variasjon! sandersander og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Verdens feteste biltreff?http://www.speedhunters.com/2016/01/japans-greatest-car-meet-it-all-starts-here/ For en vanvittig variasjon! Jeg MÅ til Japan i løpet av livet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Pajero e konge det [emoji106] kommer deg fram over føkkings alt. Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Pajero, King Cab, Patrol osv, hadde sikkert vært knall å bruke på dette føret Får se om det blir mer jobbing senere, studentlivet er lite økonomisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg