Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Om det er noen så vill ha en gratis 2liter med meguairs shampoo til bil (den lilla) så møt meg på Gardermoen 17:00 ish [emoji23]

Gidd ikkje å sjekke inn bagasjen, på veg heim etter business-tur

Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Låsspray da vettu ?

Funker ikke så bra [emoji14] Døren holder seg ikke igjen.

Ikke fornøyd, nå som du fikk snøen du ville ha? [emoji14]

Jo snøen er jeg fornøyd med, men nå sank jo temperaturen enda mer og da er de plutselig masse styr med dører osv igjen.. Skulle vært sånn som det var i helgen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker ikke så bra [emoji14] Døren holder seg ikke igjen.

Jo snøen er jeg fornøyd med, men nå sank jo temperaturen enda mer og da er de plutselig masse styr med dører osv igjen.. Skulle vært sånn som det var i helgen.

Da sprayer du inni låsekroken da? Vist du har ditta problemet med døra holder seg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprayet inn med olje på min sist det var frost og døra ikke låste seg, fungerer fint nå. Vil fryse uansett så lenge det er minus og fuktighet i låsekasss, så ingen forskjell på -2 og -10 der.

Dørpakninger som fryser hos meg nå, burde ha smurt dem med vaselin da jeg hadde bilen i en garasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Touranen ga opp nå i kulda gitt. Har stått på togstasjonen siden fredag morgen. (jeg var på tur i helga) På søndag var det ikke snakk om å starte. Dro ned med startkabler. Like langt...

Har bestilt Vikinghjelp nå til NÅ, men så skaper kulda for en gang skyld trøbbel for toget også, så nå er det best Viking er forsinket, minst 15 minutter.

Ut fra det de sa på telefonen, så er det en overhengende fare for at jeg er først på plass likevel. Var visst maange som måtte berges nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...