Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg fått bekreftet at jeg dessverre ikke er først i køen for å kjøpe den en eiers e30'n jeg har lagt ut bilde av i tråden her litt tidligere. Får håpe at mine redegjørelser ovenfor sønn til eier om at jeg ønsker å bevare bilen 100% original kan spille inn til at jeg sniker meg forbi noen i en eventuell kø. Bilen ønsket han å selge når den tid kom, den har da gått sparsommelige 455 mil i året :) Krysse fingre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem kjøpte den gamle E30n din egentlig? 

Og når dere er inne på telefon, jeg er av typen som ikke bytter telefon hvert år. Og har nå en 2.5 år gammel S4, som begynner å bli treig. Akkurat reinstallert telefonen, men så er det jo 1000 systemoppdateringer og drit så blir telefonen like treig igjen. Så derfor tenkte jeg litt på å kjøpe meg en litt nyere tlf Huawei har jeg hørt er bra saker, f.eks en 6P tenker jeg hadde vært greit. Har jo abonnoment så merker ikke de hundre lappene den er dyrere enn 'lite' versjonen mtp at jeg tar det over 2 år mest trolig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en P8 Lite fra Huawei. Slik du beskriver ditt bruk Skårholen, så bør den holde i massevis. Får den til 2000 kr på tilbud på Elkjøp av og til. Men også denna vil bli garantert treg etterhvert. Eneste telefonen jeg har hatt som har tålt mye intern juling (shitloads med svære apps og data og MYE bruk hele dagen) uten å bli treg etter ett par år er Sony Z2. Men de (Sony Z2/Z3/Z3+/Z5) har store glassflater som lett får sprekker og koster tusenvis å fikse, vet ikke om det er noe for en som skal ha telefon i flere år.

På en annen side, har hørt mye bra om LGs toppmodeller. De er ikke populære i Norge, men virker som meget fornuftige valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem kjøpte den gamle E30n din egentlig?

Og når dere er inne på telefon, jeg er av typen som ikke bytter telefon hvert år. Og har nå en 2.5 år gammel S4, som begynner å bli treig. Akkurat reinstallert telefonen, men så er det jo 1000 systemoppdateringer og drit så blir telefonen like treig igjen. Så derfor tenkte jeg litt på å kjøpe meg en litt nyere tlf Huawei har jeg hørt er bra saker, f.eks en 6P tenker jeg hadde vært greit. Har jo abonnoment så merker ikke de hundre lappene den er dyrere enn 'lite' versjonen mtp at jeg tar det over 2 år mest trolig.

En gutt med etternavn Stamsaas fra Østfold. Bilen blir nok å se som søndags/banecruiser til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke parafin på -25.

Vinterdiesel i Norge tetter ikke filter før på -32 grader og selv da kan det kanskje gå både 1-5 dager før filter faktisk går tett.

Tilsetter man parafin, så risikerer man æ tette dpf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...