Shattered Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 1 time siden, Fredrik 90 skrev: Selv som ansatt i en bedrift og som bedriftens ansikt utad så finnes det en grense for hva man skal finne seg i. Grensen går når man gjentatte ganger blir trakassert, da synes jeg man har lov å reagere. Er mange som tror at man kan "pisse på" folk som jobber eller utfører ett arbeid, fordi man har en uskreven etikette om at "kunden har rett" og alt det der.... Respekt skal gå begge veier, uansett hvilken posisjon man er i. Hmm, du ville sparka en gal, innpåsliten kunde i trynet, som maste hele dagen på deg bare for å vise ham hvem som jobber, og at han ikke alltid har rett? Bare lurer, virker som det er det du sier, enten det er poenget ditt eller ei Er uansett enig i det du sier om respekt. Jeg ville heller bedt eieren om å fjerne dyret enn å gi det (eller eieren) en spark i baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 Dyr er alltid uskyldige, det er enten eieren sin feil eller at dyret er, eller er i ferd med å bli alvorlig syk som fører til slik oppførsel. Det hjelper aldri å sparke et dyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 Hadde noen sparka bikkja mi skulle de fått både slag og spark i retur.. Vold er ikke måten å handtere/oppdra dyr på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 Hadde sparka en bikkje som hadde bitt meg samma om eieren hadde vært der. Eiere vil vel alltid forsvare dyret sitt, men om en bikkje biter er det helst eieren som skal ha juling for dårlig oppdratt hund.. Kunne gjort det på min hendelse, men det var en liten hund og man ser jo Ann forholdet om det er fare for skader på personer eller andre dyr selvfølgelig, som større hunder kan gjøre.. Jeg fikk ikke noe vondt eller noe merker men det er feil at en hund er sånn av oppdragelse, det som er mitt poeng Men om F.eks en narkis med en bikkje hadde flydd på meg eller unger osv hadde jeg lett sparket den bikkja og det støtter loven deg på(ved fare for skade eller liv kan man gjøre alt for å forhindre det) Levert varsel til naboen, så håper de skjønner at de må få orden på bikkja si. Hunder er fine dyr, men de må også bli lært opp som et barn Werther og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 19 timer siden, Der Barockengel skrev: Trenger ikke rope dyremishandling. Sparking har ingen ting med oppdragelse å gjøre. Spark er mishandling, uavhengig av hvem som sparkes eller hva den som sparker tror om seg selv. Jeg er noe overrasket over at du ikke tar poenget med at som ansatt i en bedrift er du med på å være bedriftens ansikt utad, og dine feilvurderinger slår tilbake på arbeidsgiveren. Hardt tilbake. Hunden ble ikke sparket den hang fast i buksa/leggen,når det gjelder ansikt utad så har jeg klart meg utmerket i div serviceyrker siden min første jobb som 13 åring, har ikke hatt klage på verken jobb eller oppførsel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 Morro, alarmen på bilen gikk plutselig av flere ganger uten noe spessiel grunn.. Er de så humørsyk at de bare plutselig finner ut at de vil begynne å blinke å tute når det måtte passe? Sikkert masse glade naboer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 noen som veit hvordan flares lasse brukte på e36 coupen før han fikk felony breddinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 Har du sjekket tråden hans? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 står ikke noe spesefikt der om jeg husker riktig! oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 står ikke noe spesifikt nei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 (endret) Ser dere diskuterer hunder... Jeg støtter også den at man sparker bikkja hvis den er aggressiv - dette er et eneste språket bikkja forstår. Hunder er enkle dyr, og de tar til seg læring bedre via fysiske reaksjoner enn et nek av et kvinnfolk som skal stå der og "kjefte". Dere som mener slikt er dyremishandling bommer - noen ganger må man oppdra hunder den harde måten. Jeg har selv vokst opp med hund, og blitt bitt av to andre hunder. Er dritt lei av aggressive hunder da det kryr av dem - så dere badasses på forumet som truer med juling hvis man sparker yndlingen deres må bare komme. Dere såkalte "hundeelskere" er gjerne folk med dårlig sosiale antenner som ikke vet hva oppdragelse er. Endret Januar 27, 2016 av Werther Cbrooen, bricks, Fredrik 90 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 Ta å se det gjennom hundens øyne. Hvis en ukjent mann hadde brast inn i rommet og følt seg hjemme. Du visste ikke noe fordi moren din hadde ringt etter han. Du leser kroppsspråket hans til å være truende. Hva gjør du da? Enkelt og greit, du ønsker å beskytte flokken din. Dette går på eier ikke hunden. Ta heller å snakk til eieren som et ordentlig menneske enn å handle som et simpelt tenkende individ som tror vold er løsningen på alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 (endret) 1 time siden, Werther skrev: Ser dere diskuterer hunder... Jeg støtter også den at man sparker bikkja hvis den er aggressiv - dette er et eneste språket bikkja forstår. Hunder er enkle dyr, og de tar til seg læring bedre via fysiske reaksjoner enn et nek av et kvinnfolk som skal stå der og "kjefte". Dere som mener slikt er dyremishandling bommer - noen ganger må man oppdra hunder den harde måten. Jeg har selv vokst opp med hund, og blitt bitt av to andre hunder. Er dritt lei av aggressive hunder da det kryr av dem - så dere badasses på forumet som truer med juling hvis man sparker yndlingen deres må bare komme. Dere såkalte "hundeelskere" er gjerne folk med dårlig sosiale antenner som ikke vet hva oppdragelse er. Så hvis ditt eget barn hadde hatt dårlig oppdragelse, hadde du likt at fks. rektor på skolen slo og sparket barnet ditt fordi det oppførte seg litt uanstendig? Det er ikke andres jobb å oppdra hunder man ikke selv eier, i hvertfall ikke sparke dem. Endret Januar 27, 2016 av stoltbmwelsker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 Blæh, smeller både når jeg slipper gassen og gir gass igjen i bilen.. Lyden kommer bakfra. Steptronickasse. Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 5 minutter siden, stoltbmwelsker skrev: Så hvis ditt eget barn hadde hatt dårlig oppdragelse, hadde du likt at fks. rektor på skolen slo og sparket barnet ditt fordi det oppførte seg litt uanstendig? I dette temaet så ser jeg ikke helt logikken i å sammenligne et barn med en hund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg