Thundercoil Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Cannabis Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Connie Cumstains Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 5 timer siden, Julianv skrev: Noen som har noen skurketriks for å få ned avgassene midlertidig? E36n skled nesten igjennom EU-kontroll. Det er ikke gale for en gammel ombygd sak som er rullemalt og fæl. Går ujevnt på tomgang så CO var altfor høy. Tenkte å fikse falskluften, men tviler på at det er nok. haha. Halvt om halvt med e85, eller isopropanol hvis e85 er vanskelig å få tak i. Beste er uansett å fikse problemet, ikke å skjule symptomet. Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Har du overtatt 318is til Thundercoil? Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Da er flyreise til Trondheim bestilt for fredags morgen! Skal opp og se på (og mest sannsynlig kjøpe) en E39 som virker ganske lovende Gleder meg som en liten unge! Blir eventuelt godt innkjørt med 8 timers kjøring hjem, men det er bare en god mulighet til å bli kjent med den. Og før dere sier noe, bilen jeg ender opp med nå skal beholdes leeenge. Har planlagt, og skal kjøpe, en bil med alt jeg trenger slik at jeg ikke blir lei igjen denne gangen. Men gidder ikke røpe så mye før dealen er i boks. Dette blir bra E.C., Shattered og Thundercoil reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 God tur Får håpe den er bra nok til handel. @E.C. Ja! Jeg trengte 25k til lakk, og han trengte en rimelig vinterbil. Måtte gå kjapt så jeg fikk unna forrige bilen og kunne hente E39en. Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Takk for det! Har god tro Snakket med selger på telefon nå og har tekstet fram og tilbake en del de siste dagene. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 (endret) @Thundercoil: Fant dere ut hvorfor den ikke starta? Var den "hjernedød"? @Gabz: XD72561? Endret Februar 9, 2016 av E.C. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Det var faktisk bare veivakselgiver (sjokkerende?) Den ble ohmet til å virke, men sjekket ikke med oscilloskop. Bare bestilte en original en på gøy, og så fyrte den med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 7 minutter siden, Gabz skrev: Takk for det! Har god tro Snakket med selger på telefon nå og har tekstet fram og tilbake en del de siste dagene. Går vel en måned før "Gabz' nye e38 v8 " dukker opp etter du går lei på turen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Ikke alltid ohm er garanti for fungerende sensor nei, men det var bra det ordnet seg sånn sett. Jeg måtte bytte kamsensor på gefulen da jeg slet med diagnosekontakten på egen bil, så det er noen ganger mulig å ta en "qualified guess" som betaler seg. Rart hjernen nektet å svare på den, men kan vel være noe med at den er uoriginal(?), dere har vel ikke fått kontakt med den etter at jeg var innom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 25 minutter siden, E.C. skrev: XD72561? Nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 20 minutter siden, Shattered skrev: Går vel en måned før "Gabz' nye e38 v8 " dukker opp etter du går lei på turen hjem Skal motbevise dere denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 (endret) @E.C. Nei, verken ditt, mitt eller Julian sitt utstyr får kontakt! Men det er helt vilt med klipp & lim på kabler til DME. Sikkert andre steder også. @Gabz VF48480? Endret Februar 9, 2016 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Yes, sir Ræva annonse og bilder, men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Woohoo Kult skilt. Har jo selv 38380. Hehe Det så ut som en av de mer "skikkelige" bilene med dine krav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg