Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe... pappan min er mye sterkere enn pappan din. Fyllepreik, men det høres ut som om de hadde det morsomt i baksetet... :lol:

Skrevet

Føler for å "bytte litt tema" jeg.. Håper ikke noen har noe i mot det! Vært på treff i helga, tatt litt bilder. Har litt lyst til å dele denne herligheten med dere 8) Likte ikke utseende på felgene, men bilen var riiiimelig heftig!

lhfbg7mlzhvdd0g9aut2.jpg

xqjwxhubojjppnsp3fuz.jpg

Skrevet

Jeg syntes ikke fronten var noe særlig, og kunne gjerne tenkt meg å sett den med samme bredding og slikt med en annen front.

Skrevet
Ingard er iallefall patetisk nok til å slette sine islam/innvandrer hat innleggene... Fredrik er iallefall mann nok til å stå for sine "feil" og beklage seg (om enn på en ganske innviklet måte)

Er så kvalm over mange av mine bekjente som plutselig ble rasister og hatet innvandrere og muslimer... Men idag er innleggene dems borte og nå er de pro-islam igjen...råtne tapere as...

Du må jo også forstå at at folk tenker at dette var en terroristisk handling fra islamister e.l!

Det er jo selvfølgelig fordi at normalt sett er det det. Var jo mange eksperter i går som spekulerte i akkurat det samme!

Og når du sier på en mate at "Haha, det var ikke en utlending... Det var en nordmann og en av deres egne"

Så betyr det jo ikke likevel at islamister ikke utfører terrorhandlinger!!!

Hvor mange andre nordmenn vet du om som har gjort noe lignende som dette?

eneste jeg er glad for at det ikke var en islamistisk gruppe som stod bak terror på norsk jord!

Skrevet

synes fronten (spess lyktene) var en god blanding av e65 og mercedes... :S men utseende var ufatterlig tøft ellers! ;)

Pssst: la dette ligge nå, skjedd er skjedd og la oss heller sørge og minnes de som var der og har blitt revet bort!

Skrevet
Ingard er iallefall patetisk nok til å slette sine islam/innvandrer hat innleggene... Fredrik er iallefall mann nok til å stå for sine "feil" og beklage seg (om enn på en ganske innviklet måte)

Er så kvalm over mange av mine bekjente som plutselig ble rasister og hatet innvandrere og muslimer... Men idag er innleggene dems borte og nå er de pro-islam igjen...råtne tapere as...

Du må jo også forstå at at folk tenker at dette var en terroristisk handling fra islamister e.l!

Det er jo selvfølgelig fordi at normalt sett er det det. Var jo mange eksperter i går som spekulerte i akkurat det samme!

Og når du sier på en mate at "Haha, det var ikke en utlending... Det var en nordmann og en av deres egne"

Så betyr det jo ikke likevel at islamister ikke utfører terrorhandlinger!!!

Hvor mange andre nordmenn vet du om som har gjort noe lignende som dette?

eneste jeg er glad for at det ikke var en islamistisk gruppe som stod bak terror på norsk jord!

Ja, det er jo forsåvidt det eneste "positive" med dette (selv om jeg har egentlig problemer med å i det hele tatt bruke ordet positivt i denne saken her)

Så er det jo at det var en norsk lavmåls feig drittunge som det klikket for og at det ikke er terror fra al qaida og lignende organisasjoner som har angrepet oss.

Men han har nok likevel dessverre fått Norge på terrorkartet slik at vi lettere kan vente terror mot oss i fremtiden fra ulike organisasjoner.

Sikkerheten vi har følt i dette landet er nok blitt litt ødelagt for all fremtid :/

Skrevet

Hjemme etter to ukers ferie på Magaluf, og selfølgelig har både min far og min mor lånt bilen min som stod igjen her hjemme, noe som har ført til kantkjøring av begge bakfelgene. Å glede....

Skrevet
Hjemme etter to ukers ferie på Magaluf, og selfølgelig har både min far og min mor lånt bilen min som stod igjen her hjemme, noe som har ført til kantkjøring av begge bakfelgene. Å glede....

Kjedelig! Hadde det vært mine foreldre så hadde jeg krevd at de fiksa det, særlig hvis de tok bilen uten å spørre! Dårlig gjort spør du meg [-X

Skrevet

Jordskjelvet i Hedmark som oddis nevnte for noen dager siden her i tråden, var eksplosjon fra terroristens bombetesting. Fy faen, fy faen.........

Skrevet
Jordskjelvet i Hedmark som oddis nevnte for noen dager siden her i tråden, var eksplosjon fra terroristens bombetesting. Fy faen, fy faen.........

fakta?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...