Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
":30fxweu5]Går det an å vise seg i en slik? :)

Får jo en gull X5 til samme pris!

Får jo Cayenne til samme pris (som sikkert hadde resultert i salg av 3-serien hans fordi den aldri ble brukt lenger) hehe

Sant sant!

Tahoe hadde i alle fall aldri vært innom tankene mine om jeg skulle hatt en 4x4 i den prisklassen.

Som alternativer til MIN (eller rettere sagt familiens) neste bil står både X5 og Cayenne, sammen med e65 facelift, e60 touring og noen flere.

Dette er valg som står så lenge vi bor der vi bor og da bare har én parkeringsplass.

Den dagen vi kan ha 2 biler blir prioriteringen en helt annen.

Skrevet

Jeg fikk også en parkeringsbot da vi var på ferie i Norge. Takket være Europark blir jeg 610 kroner fattigere. Jeg er imidlertid rimelig sur over hvordan jeg fikk boten. Vi skulle inn i parkeringshuset i et kjøpesenter og fikk på div. skilter opplyst at det de første 2 timene var gratis parkering. Ingen ytterligere opplysninger. Vi parkerte derfor bilen og gikk inn i kjøpesenteret. Da vi kom tilbake til bilen etter ca. en time skjønte jeg at vi hadde glemt å hente en lapp til å legge i frontvinduet. Hvorfor? Fordi det her i Danmark og Tyskland nesten alltid er bomanlegg ved inngangen til parkeringshusene og da blir man tvunget til å ta en lapp. Vi så derfor mange andre utenlandske biler i parkeringshuset som hadde fått en parkeringsbot. Det interessante er selvfølgelig hvorfor Europark ikke hadde skilter der de forteller bilistene at det er helt nødvendig at de selv henter en parkeringslapp hvis de vil unngå en bot. Dette er dessverre ganske sikkert selve forretningsideen når man allikevel kan parkere to timer gratis... :x

Skrevet
Faen! Fikk parkeringsbot 08:46 selvom det står 09:00 på skiltet! F*** parkeringsvakt!

Selvfølgelig fikk du bot. Du skulle jo ikke parkere der før 09 så :lol:

Skrevet

Gjorde en liten oppdagelse igår som sikkert kan komme andre BMW diesel eiere til nytte.

Har alltid synes at 530en min hadde elendig respons og ekstremt lang spool-up tid på lavt turtall, så jeg tok meg en runde på google.

Det skulle vise seg at på vakumkontrolleren til VNT som er montert på turboen har et lite luftfilter. Når dette er tett, greier den ikke å justere turbogeometrien fort nok.

Tok det av og gav det en vask, bilen ble helt forvandlet mtp respons. :)

http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?t=68028

Skrevet

reiser til stavanger til lørdag og skal være der noen dager, sammen med dama :)

noen som har forslag på utesteder / restauranter å o.l som er verdt å besøke :) ?

Skrevet

noen som har forslag på utesteder / restauranter å o.l som er verdt å besøke :) ?

Reiser dit jevnlig selv og da spiser vi nesten alltid på Kafé Sting hvor det er svært god mat for pengene, og tar en kveld eller to på Yanks/Backstage hvor det alltid er god stemning og bra live musikk.

Min mening er at Stavanger er beste byen i Norge å gå ut i, så kos dere!

Skrevet

Reiser dit jevnlig selv og da spiser vi nesten alltid på Kafé Sting hvor det er svært god mat for pengene, og tar en kveld eller to på Yanks/Backstage hvor det alltid er god stemning og bra live musikk.

Min mening er at Stavanger er beste byen i Norge å gå ut i, så kos dere!

Takker for godt svar :)

er mange som sier akkurat det med at Stavanger er en veldig morsom by å gå ut i!

Skrevet

Trimmemuligheter på en 1980/81 modell Suzuki FZ50... Noen som har tips? Regner med denne er for gammel for plombefjerning etc? Kan den fikses enkelt for å gå bedre eller er den for gammel?

Skrevet

Ser på mopedene på Finn at jeg kanskje har fått oppgitt feil årsmodell siden FZ50 er tidlig 90-tall og at den altså er 10 år nyere enn jeg sa... Men spørsmålet er det samme :-)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...