liffi Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Noen som veit noe om dette? - er deler til e34 M5 3.6 billigere en 3.8? hørt folk snakke om det. at man ikke må kjøpe 3.8 mere lønnsomt med 3.6... kan ikke skjønne at forskjellen kan være så stor. Vurderer å gå til innkjøp av familiebil. e34 M5 3.8. noe jeg burde være OBS på?
knut_olestad Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Kan ikke helt se at det skal være så stor forskjell, er vel muligens bremser og dempersystem om den har Nurburgringpakka?
sealed Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 min mor spottet disse to e28'ene rett utenfor ballangen i nordland..noen som veit noe om di? ser ut som en M535i den ene... Jeg og dama ferierte et par uker i Kjøpsvik hos foreldrene hennes, rett ved Ballangen for noen uker siden og så selv disse to på tur til Narvik. Kan forhøre meg med noen derifra om er av ønske
Odd-M Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Jeg kan ikke tenke meg en mer politisk ukorrekt familiebil enn M5. Men det er RÅTT! Vurderte det samme selv for noen år siden, M5 eller til nøds 540i, men utsiktene på høye driftsutgifter og tildels grovt prisnivå på mekaniske deler gjorde at jeg slo det fra meg. Jeg tror dette er en svært dyr bil å holde på veien, målt mot vanlige biler.
Fredrik 90 Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 En bekjent kræsja kraftig her i stad. Synd med E46en hans, den var rimelig strøken Satser på at det går bra med de innvolvertehttp://www.agderposten.no/article/20110 ... ABONNEMENr Var det han som hadde polisen etter seg? Tviler på det! Politiet var etter en stjålen bil og vedkommende er på jobb på sjøen i følge Facebook! Er nok heller en kamerat eller noe som låner bilen og blei tilfeldig offer for en "bildesperado"! og for en gangs skyld så er det ikke BMWen som er skyld i ulykka Tviler på at E46en er stjålet, den deler nemmelig garsaje med farens nyere Mustang Shelby og moras nye Audi Allroad En hver biltyv hadde ikke vært i tvil da
Dan Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Noen som vet om man kan betale omreg på biltilsynet eller om man må vente på giro i posten? Glem det. Fant det ut. Hvis noen lurer, så ja du kan det
liffi Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Jeg kan ikke tenke meg en mer politisk ukorrekt familiebil enn M5. Men det er RÅTT! Vurderte det samme selv for noen år siden, M5 eller til nøds 540i, men utsiktene på høye driftsutgifter og tildels grovt prisnivå på mekaniske deler gjorde at jeg slo det fra meg. Jeg tror dette er en svært dyr bil å holde på veien, målt mot vanlige biler. sant, sant.. altså, skal sies at dette blir Familiebilen på sommeren da, da vi har Audi quattro som Vinter / Bruksbilen. Har også vært på tanken av 540i relativt billigere kjøpspris, men er forsikring å deler til noe slikt billigere en M5? bensinforbruk?
Fredrik Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Jeg kan ikke tenke meg en mer politisk ukorrekt familiebil enn M5. Men det er RÅTT! Vurderte det samme selv for noen år siden, M5 eller til nøds 540i, men utsiktene på høye driftsutgifter og tildels grovt prisnivå på mekaniske deler gjorde at jeg slo det fra meg. Jeg tror dette er en svært dyr bil å holde på veien, målt mot vanlige biler. sant, sant.. altså, skal sies at dette blir Familiebilen på sommeren da, da vi har Audi quattro som Vinter / Bruksbilen. Har også vært på tanken av 540i relativt billigere kjøpspris, men er forsikring å deler til noe slikt billigere en M5? bensinforbruk? Jeg tror at E39 540i er et kupp i forhold til E39 M5. Selvfølgelig er en V8 motor på 4,4 liter og 286 HK klart mindre grom enn en V8 motor på 5 liter og 400 HK, men med tanke på både innkjøpsprisen og driftskostnadene er 540i direkte billig (Saltkjelen har skjønt poenget)... og mer enn hurtig nok i Norge (les: vi har stadig kun maksimalt 100 Km/t grense i Norge). Forskjellen er imidlertid ikke like fordelaktig når det gjelder E60. En V8 motor på 306 HK er noe helt annet enn en V10 motor på 507 HK. De kan vel egentlig ikke sammenlignes.
RS-Heggem Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 E39 540 touring i Ålesund til 100 store. Tror egentlig det skal være et kurant bilkjøp..
Marius2002 Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 God helg (ser bort fra jobb 09 - 18 i morgen)
Kjexx Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Nei nå fik jeg lyst til å drikke meg full. Bare synd jeg ikke har noe brennvin på lager...
Marius2002 Skrevet August 5, 2011 Skrevet August 5, 2011 Nei nå fik jeg lyst til å drikke meg full. Bare synd jeg ikke har noe brennvin på lager... Hehe, sitt med en pils og koser meg. Ser på mye live fra de gamle Gitarkameratene på youtube, mye morsomt
Anbefalte innlegg