Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du trenger 10 cm, men ta høyde for mer dersom gulvet ikke er rett. Legg plast under, et lag armeringsmatte på stoler 5cm fra bakken og fyll opp. Du bør ha en såkalt "amerikaner" til å avrette på toppen. Vibrering kan du gjøre for hånd med en rive eller spade.

Skrevet
Hmm... Jeg får vel bestille betongbil da. Hehe. Totalt 3 tonn var voldsomt saltkjelen.. Garasjen står der alt. Har bare ikke vært støpt.

Men det har vært 0,4 pukk eller noe slikt der i 50 år så det er ganske hardpakket. Derfor tenkte jeg kanskje at det holdt med å støpe 5 cm med dekke, siden det eneste den trenger å holde er 4 bukker med bil oppe på..

Så er det så trøttsomt å rulle jekken min på 50kg rundt i grus..

Det er både tidkrevende og en stor jobb å blande så mange sekker selv, så det kan være lønnsomt å bestille betongbil i en del tilfeller. 3 tonn er mye og det ser man jo når 1 liter betong veier 2,5kg. Ved 5 cm såle så vil du trenge halvparten av listen jeg skrev ovenfor, men jeg ville nok ha valgt hvertfall 10cm tykkelse på sålen da du også skal ha armering.

Skrevet

Noen her som har platen "Blodige Strenger"? Kunne tenkt meg den platen, men finner den ingen plass, så om noen har en til salgs eller mp3-utgave er jeg veldig interessert! :-) Tracklist er som følgende:

Front Page - Qualified (03:25)

The Cut - In dieser Stadt (04:22)

Jannicke - Tjena (02:04)

Kjøtt - År 2000 (04:17)

Broadway News - Se på meg (02:31)

Turistene - Gråt ikke mer (02:59)

Stavangerensemblet - Kvikke kanin (02:59)

Boastein - Kabul (03:03)

Program 81 - Tunge barrikader (03:39)

Marius Muller - Nå er'e oss (04:29)

Gjennomslag - La deg aldri slå (02:58)

Saturday Cowboys - Human Cutout (02:56)

Lumbago - I gata der du bor (04:04)

Jonas Fjeld - Hideaway (03:13)

De Press - Moniuments (02:15)

Veslefrikk - Byen (02:11)

Send PM om du har/vet om noe! :)

Skrevet

Faen, to ungdommer i en bil ble funnet i nærområdet her i dag. Jenta gikk jeg på barneskolen og ungdomsskolen med, hun gikk i klassen over meg. Trist! :(

Ingen som vet hva som har skjedd heller! :(

Skrevet
Faen, to ungdommer i en bil ble funnet i nærområdet her i dag. Jenta gikk jeg på barneskolen og ungdomsskolen med, hun gikk i klassen over meg. Trist! :(

Ingen som vet hva som har skjedd heller! :(

Hadde kjennskap til begge to selv, da de er gode venner av nær familie.

Utrolig trist sak dette.. :(

Skrevet

Et lite tips, for all del bruk vernebriller når man skal borre i betongtak.. Man lar vær og bruke hvis man er gira på og ha et helvettes vondt øyet og bruke masse penger.. Resulterte i stort sår midt på pupilen, sjørøver!!

Skrevet

Enkelte er i grunn for dumme for sitt eget neste..

Fikk melding av en tosk på face nå om jeg kunne lage noen merker av guttungen som pisser på diverse logoer, og han skulle da ha en som pissa på bmw..

Så klarer han bli dritforbanna når jeg nekter? idioten sin det!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...