ThomasE91 Skrevet April 24, 2014 Forfatter Share Skrevet April 24, 2014 Da var det kommet en ny rompe på bilen min;) fornøyd jeg;) DSC_0141 by thomasebo, on Flickr Bradbury, ErikTveit, Gorg og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Hohohooo!! Nå er det kun det maskinelle igjen. Fortsetter det med samme fremdrift, er det vel ikke mange måndene før det er flere sylindre å mate her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Meget pent! Mangler som sagt før bare motor nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Se der ja, grisetøft blir bare fornavnet her Tøft mønster i dekka også, hvilke dekk er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Ble veldig bra det! Er din original motormessig forresten? Sett noen chipper de her opp til 240hk om man setter på dpf delete downpipe vtech.se bla. Er vell Vredestein ultrac sessanta APedersen APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 24, 2014 Share Skrevet April 24, 2014 Prikken over ien!! Er så perfekt denna nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 Takk skal dere ha.. Blir nok ikke noe M3 motor i denne.. er jo så dyrt også for å få det godkjent på en så ny bil blir det mye i engangsavgifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Takk skal dere ha.. Blir nok ikke noe M3 motor i denne.. er jo så dyrt også for å få det godkjent på en så ny bil blir det mye i engangsavgifter Men V10 derrimot. Det hadde vert saker. hahahahaha. Tror jeg må lakke bilen min så jeg får litt finnish jeg å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Fet bil! Hvordan var tilpassing av frontlyktene? Passet de i samme innfesting som de originale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E92_coupe Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Var det mye styr å montere eksos? Måtte du bytte den boksen under gulvet i bagasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 29, 2014 Share Skrevet April 29, 2014 Du har Norges råeste E91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Takk for det;) blir nok bra nå. knuste lippen i helgen så er på leit etter noe nytt som ikke er carbon Var det mye styr å montere eksos?Måtte du bytte den boksen under gulvet i bagasjerommet? Nei gikk fint det.. trengte ikke bytte noe jeg;) men om du skal ha potter på må du sikkert det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2014 Da hadde jeg et lite uhell i byn så da måtte lippen av siden denne ble knust:P så nå har jeg bestilt meg splittere som ikke bygger ned foran på fronten så kan komme meg over fartsdumper uten a subbe med lippen:P Lite bilde av bilen uten lippe. hva synes dere? DSC_0200 by thomasebo, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Er så grisefet denne bilen din ThomasE91, har ikke orket og lese mellom hele tråden din men er det orginal motor?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 Er så grisefet denne bilen din ThomasE91, har ikke orket og lese mellom hele tråden din men er det orginal motor?? Ja er nok bare en org motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå