Gå til innhold

Frode's blue velvet E39 M5 individual. Hartge felger montert. Ny E39 touring


Anbefalte innlegg

Hva er det med E39 facelift Sportsinteriør? Er det noe av det mest perfekte som har blitt designet? Kvalitetsfølelsen, utformingen - jeg synes rett og slett det er nydelig.

Står ikke tilbake for moderne BMW interiører på noe som helst måte. Kjempefin bil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

post-55821-0-63160500-1410729070_thumb.j

Ac schnitzer hekkspoiler ligger i garasjen. Felger har jeg ikke sett ennå, da de ligger hos et annet forummedlem. De ble muligens byttet bort i noe helt annet.

Men!! Jeg har noen helt spesielle 3-delte gaamle splitfelger i 19" snart på tur i posten. Tror nesten de er skjeldnere enn rotiform Tmb også. Blir spennende å se. Orginalt levert fra produsent til E39.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Hartge var faktisk ikke Oz heller, de var produsert av Ronal. Men, greit nok. Blir vel uansett.

post-55821-0-17806500-1428400946_thumb.j

Rotiform sier du? De er solgt/byttet bort..

Da er nye deler til felger på tur. Litt spent da jeg ikke er helt sikker på hvordan det blir.

Lakkerer venter på panser som måtte gjenbestilles før påske. Så det skjer vel straks litt der også.

Nye eisenmann potter ligger i garasjen. Så må vel bestille opp noe slitedeler snart, men blir vel tatt det meste av understell iløpet av neste vinter.

Rs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...