RS-Heggem Skrevet August 4, 2014 Forfatter Share Skrevet August 4, 2014 Mer schnitzer godis på tur fra det store utland! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Bilder nå snart da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Hva er det med E39 facelift Sportsinteriør? Er det noe av det mest perfekte som har blitt designet? Kvalitetsfølelsen, utformingen - jeg synes rett og slett det er nydelig. Står ikke tilbake for moderne BMW interiører på noe som helst måte. Kjempefin bil:) BMWE39turbo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Harru solgt rotiform felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 8, 2014 Forfatter Share Skrevet August 8, 2014 Nei, rotiform sitter på bilen ennå. Blir nok ikke solgt heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 hehe okey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 14, 2014 Forfatter Share Skrevet September 14, 2014 Ac schnitzer hekkspoiler ligger i garasjen. Felger har jeg ikke sett ennå, da de ligger hos et annet forummedlem. De ble muligens byttet bort i noe helt annet. Men!! Jeg har noen helt spesielle 3-delte gaamle splitfelger i 19" snart på tur i posten. Tror nesten de er skjeldnere enn rotiform Tmb også. Blir spennende å se. Orginalt levert fra produsent til E39. jakobm5 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Aldri sett OZ Hartge i 19" før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 Hartge var faktisk ikke Oz heller, de var produsert av Ronal. Men, greit nok. Blir vel uansett. Rotiform sier du? De er solgt/byttet bort.. Da er nye deler til felger på tur. Litt spent da jeg ikke er helt sikker på hvordan det blir. Lakkerer venter på panser som måtte gjenbestilles før påske. Så det skjer vel straks litt der også. Nye eisenmann potter ligger i garasjen. Så må vel bestille opp noe slitedeler snart, men blir vel tatt det meste av understell iløpet av neste vinter. Rs Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 Hartge var produsert både av Ronal og OZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 Det er jeg klar over, min venn. Men ikke design E som jeg har. De er det kun ronal som har produsert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 Og Borbet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2015 Kom seg betraktelig! Saltkjelen, JMossige og MagnusHN reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 19, 2015 Share Skrevet Mai 19, 2015 Skikkelig lekkert. Blir spennende å se de på bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå