Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Joda. Jeg syntes også dis var bra. Men jeg ser ikke at dis er bedre enn rheingold.

Rheingold kan jo alt som dis kan og er kjappere, vel ihvertfall er rheingold kjappere i Windows, da dis som oftest kjørte i vmware.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei hei.. DIS er AWESOME (!) for de av oss som en gang i tiden lærte å bruke det på den rette måten.

Jeg mener likevel at DIS er utdatert og vvis han skal ha diagnose så er rheingold bedre.

Men kan snu det på hodet:

For oss som lærer å bruke ISTA på korrekt måte så er den løsningen med D og P mye bedre enn DIS og SSS på alle måter. Om dog noe kresent. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Jeg syntes også dis var bra. Men jeg ser ikke at dis er bedre enn rheingold.

Rheingold kan jo alt som dis kan og er kjappere, vel ihvertfall er rheingold kjappere i Windows, da dis som oftest kjørte i vmware.

DIS i vmware hører ikke hjemme noe sted ;)

Og min erfaring fra tidlig original versjon av ista er at det på ingen måte er fryktelig kjapt. Videre vet jeg ikke helt hva ista/d gjør bedre enn DIS med mindre bilen er så ny at DIS ikke støtter den? Såvidt meg bekjent så er det ikke nye testmoduler, de er bare pakka inn i annen grafikk?

 

Men joda, jeg ender jo på det til slutt jeg også. T30 min med DIS vil dog trolig alltid få bestå her i huset som en skuddsikker backup på eldre biler.

Endret av TRF-Racing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DIS i vmware hører ikke hjemme noe sted ;)

Og min erfaring fra tidlig original versjon av ista er at det på ingen måte er fryktelig kjapt. Videre vet jeg ikke helt hva ista/d gjør bedre enn DIS så med mindre bilen er så ny at DIS ikke støtter den? Såvidt meg bekjent så er det ikke nye testmoduler, de er bare pakka inn i annen grafikk?

Men joda, jeg ender jo på det til slutt jeg også. T30 min med DIS vil dog trolig alltid få bestå her i huset som en skuddsikker backup på eldre biler.

Det er jo bare en fornyet utgave ja. Men jeg syns det totale inntrykket er bedre.

På de eldre utgavene av biler så får man fortsatt en DIS lignende interface på testplanen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er vi enige om at den gjør det visuelt lettere for folk som ikke allerde er kjent med systemt ;)

Og ikke begynn å prate om MODIC en gang (som du går inn i på eldre modeller når du bruker GT1/DIS).. fantastisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å joda :) Men du må ha D-can kompatibel kabel fra diagnosehodet til obd. Du kan ikke se forskjell på dem normalt, så derfor må du kjøpe det fra noen som vet hva de driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har et gult hode som støtter "measuring systems" (atlså scoop osv) så er jeg interessert.

 

Men du har helt rett, jeg er nok  bare litt dinosaur på området, også er jeg vanedyr så det holder når jeg først har satt meg inn i et system.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker icom jeg. Enklere og tar alt. :P

Du kunne ikke hatt behov for et gult hode?

 

Hvor kjøpte du den da? Dvs, regner med det var på ebay, så hvilken selger handla du med? Og er det god kvalitet på den? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg bruker da 7.3.0 med INPA uten problemer.

 

Mener forøvrig at 7.3.0 som følger med kabel som jeg nevnte.

 

Men om du har tid til å vente så skal jeg teste hele den software biten til den kabelen etter helga, sånn for moro skyld.

Så da kan jeg komme tilbake med et svar.

Bruker forøvrig fullt oppdatert Win7 64-bit

Har du fått sjekket dette nå Otis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...