Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Hakk 2, funker det i hakk 1 da? :PHender at jeg har motor igang også. :)Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4

Ja! Jeg trodde det kun gikk i trinn 2, men prøvde hinn dagen. I trinn 1 var det mest Xenon, air bag og sånne ting. I trinn 2 kom også klima og div annet frem.

Lurer på på om jeg skal prøve med motor i gang, men det er vel et skudd i blinde. Hehe

Kjøpte en av dem fra ebay "never locking". 150kr og gratis frakt.

Har litt fusk på tomgang innimellom og det kan jo være mye rart, så da er det drit når diagnoseutsyret ikke gjør jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg trodde det kun gikk i trinn 2, men prøvde hinn dagen. I trinn 1 var det mest Xenon, air bag og sånne ting. I trinn 2 kom også klima og div annet frem.

Lurer på på om jeg skal prøve med motor i gang, men det er vel et skudd i blinde. Hehe

Kjøpte en av dem fra ebay "never locking". 150kr og gratis frakt.

Har litt fusk på tomgang innimellom og det kan jo være mye rart, så da er det drit når diagnoseutsyret ikke gjør jobben.

Fungerer diagnosetesten i det hele tatt, og virker det på E36 ? :-) 

Sitter å ser på en på Ebay: 

http://www.ebay.com/itm/BMW-Scanner-1-4-0-Programmer-V1-4-Never-Locking-/111177098001?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item19e2abe311&vxp=mtr

Men jeg tror ikke den passer, for diagnosekontakten min er stor og rund, med masse kabler i :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke bilen til å "save" de instillingene jeg gjør med scanner 1.4.0, velge "write" men funker ikke...drl, fold inn speil ved låsing osv... her er instillingene som lå inne som default

Vedlagt(e) bilde®
  • post-73063-0-47997200-1380909428.jpg
  • post-73063-0-47472200-1380909440.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken bil er det du holder på med?
Tror ikke noen av bilene Bmw scanner støtter, kan legge inn speil automatisk.

Jeg har dette valget selv på min E39, men det skjer ingenting med speila når jeg låser osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken bil er det du holder på med?

Tror ikke noen av bilene Bmw scanner støtter, kan legge inn speil automatisk.

Jeg har dette valget selv på min E39, men det skjer ingenting med speila når jeg låser osv.

E38 730D 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke den kan legge inn speila, med mindre du monterer e-light modul.

hva med automatiske kjørelys...eller lydsignal ved låsing....memory på på setet aktiveres av nøkkel...osv...osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...