Alpejohn Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Hakk 2, funker det i hakk 1 da? Hender at jeg har motor igang også. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Hakk 2, funker det i hakk 1 da? :PHender at jeg har motor igang også. :)Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Ja! Jeg trodde det kun gikk i trinn 2, men prøvde hinn dagen. I trinn 1 var det mest Xenon, air bag og sånne ting. I trinn 2 kom også klima og div annet frem. Lurer på på om jeg skal prøve med motor i gang, men det er vel et skudd i blinde. Hehe Kjøpte en av dem fra ebay "never locking". 150kr og gratis frakt. Har litt fusk på tomgang innimellom og det kan jo være mye rart, så da er det drit når diagnoseutsyret ikke gjør jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Ja må jo bare prøve.. Virker som det er litt opp og ned med disse.. Eller så er det bilene som er problemet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fokinfast Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Ja! Jeg trodde det kun gikk i trinn 2, men prøvde hinn dagen. I trinn 1 var det mest Xenon, air bag og sånne ting. I trinn 2 kom også klima og div annet frem. Lurer på på om jeg skal prøve med motor i gang, men det er vel et skudd i blinde. Hehe Kjøpte en av dem fra ebay "never locking". 150kr og gratis frakt. Har litt fusk på tomgang innimellom og det kan jo være mye rart, så da er det drit når diagnoseutsyret ikke gjør jobben. Fungerer diagnosetesten i det hele tatt, og virker det på E36 ? Sitter å ser på en på Ebay: http://www.ebay.com/itm/BMW-Scanner-1-4-0-Programmer-V1-4-Never-Locking-/111177098001?pt=Motors_Automotive_Tools&hash=item19e2abe311&vxp=mtr Men jeg tror ikke den passer, for diagnosekontakten min er stor og rund, med masse kabler i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Vis du leser i første post får du mest sansynelig svar. Og den du ser på støtter ikke e36, som du ser er ikke e36 i listen for kompatible kabler. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Hallo Prøver å resette intervallene på oljeskift med INPA. Jeg har ikke muligheten F3, har rett og slett ikke menyen man må inn på. Noen som er kjent med dette? 2004 e61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Men du kan jo resette intervallene uten diagnose utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Men du kan jo resette intervallene uten diagnose utstyr ikke når de er under 3000km? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Jeg har no slettet på både 500km og på en kompis sin som var i minus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oajakob Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Får ikke bilen til å "save" de instillingene jeg gjør med scanner 1.4.0, velge "write" men funker ikke...drl, fold inn speil ved låsing osv... her er instillingene som lå inne som default Vedlagt(e) bilde® Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Hvilken bil er det du holder på med?Tror ikke noen av bilene Bmw scanner støtter, kan legge inn speil automatisk. Jeg har dette valget selv på min E39, men det skjer ingenting med speila når jeg låser osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oajakob Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Hvilken bil er det du holder på med? Tror ikke noen av bilene Bmw scanner støtter, kan legge inn speil automatisk. Jeg har dette valget selv på min E39, men det skjer ingenting med speila når jeg låser osv. E38 730D 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Tror nok ikke den kan legge inn speila, med mindre du monterer e-light modul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oajakob Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Tror nok ikke den kan legge inn speila, med mindre du monterer e-light modul. hva med automatiske kjørelys...eller lydsignal ved låsing....memory på på setet aktiveres av nøkkel...osv...osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Automatisk kjørelys er muligens "Daytime runninglights EU". Lydsignal får du kun om du har alarm, da du må ha alarm fløyta. (Så vidt jeg vet). Usikker på det med nøkkelen.Prøv på eget ansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå