adne95 Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 får ikke sletta feilkoder på min e39 facelft.. har prøvd med flere diagnoseverktøy, både en sånn gammeldags lese-sak som bare får litt info, og med profft diagnoseutstyr lånt fra verksted (Bosch), kan det være noe feil på bilen eller må det utstyr fra bmw til? hvis jeg reiser innom ett bmw-verksted og får de te å prøve, må jeg fortsatt betale hvis de ikke greier å slette feilkodene? kjørte uten kontakten i lmm ei lita beite, og da dukka det opp flere koder (motorlampa lyser ikke), men får de ikke vekk igjen selv om ting later til å funke normalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Hvilke koder er det snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Har snakket med Jochen, skaperen av Navcoder, han bekrefter at man kan bruke OBD sammen med navcoder, men det funker kun på betaversjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Og hva kan man gjøre da? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Gjøre det man kan gjøre med navcoder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Hei, jeg har en OBD-kabel som jeg bruker å kode lys-modul osv. med i NCSexpert. Syns BMW scanner så mye enklere ut i bruk, trenger jeg en ny kabel da? ser ut som kabelen til BMW scanner så litt anneledes ut! Hvis ikke så laster jeg bare ned software Håper på svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Må nok ha ny kabel desverre. Men de er jo billige da. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Noen som kan hjelpe meg med å få fiksa inpa for meg? Jeg har fått installert driver osv etter å ha fulgt brukerveiledning på nett og dt som fulgte med, men det skjer ikke noen ting når jeg kobler til kabel i bilen. ingen ignition som vil på :/ Noen som vet hva problemet kan være? eller om noen som villig til å ta en titt på pcen kan treffes i oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansol123 Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Hei, holder på å diagnosere bilen. har endelig fått Inpa til å fungere i Parallels (har mac) koblet meg opp til bilen å alt såg greit ut men når jeg skal ta diagnose på DDE skifter inpa språk fra engelsk til tysk. alt det andre er på engelsk, måtte selv få inpa til å innse at e39 ble levert med m51 motor da den ikke kom opp av seg selv. endret dette i config filen i inpa mappen. er det noen muligheter for å endre språket fra tysk til engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Hvilke koder er det snakk om?Har blitt sjuk, så har ikke tatt noen diagnose nå i det siste, men mener å huske det var noen feil med lufta, om det var trykk eller temperatur eller noe sånn, og kontakt brudd lmm lå inne i "minne" ellerno? Kan det stemme? Kan hende jeg kan krabbe meg ut av senga i dag og få sjekka Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Til dere kodingsguruer: Kan noen her kode et e46 instrument til å vise eksakt kjølevannsetemp hele tiden? (altså uten å gå gjennom skjult meny). Betaler gjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 Har mulighet for slikt med denne her da, men ser ikke ut som det blir direkte i speedometeret. Men du får jo mye info med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Dessverre ikke det jeg er ute etter (den aktuelle bilen har en hel masse brytere og målere der radio har stått ). Mener bestemt det gikk an å kode instrumentet slik at det viser eksakt kjølevannstemp som standard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 Det er mulig, men ikke som jeg vet om. Brude vel være mulig på alle kanskje? De dere car solutions selger bokser for flere ting som enkelt kan kodes.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39kim Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Hei! Er det mulig å programere inn US blinkers på E90 2006? Om det går, er det noen i bergensområde som kan hjelpe meg med dette? betaler såklart! Finnes det noen måte man kan få motortemp inn i kjørecomputeren? Bilen viser jo ikke motortemp.. Nå skal det hentes ut en del mer hk, så kunne vert ok! Er litt grøn på dette her, så takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå