Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

får ikke sletta feilkoder på min e39 facelft.. har prøvd med flere diagnoseverktøy, både en sånn gammeldags lese-sak som bare får litt info, og med profft diagnoseutstyr lånt fra verksted (Bosch), kan det være noe feil på bilen eller må det utstyr fra bmw til? hvis jeg reiser innom ett bmw-verksted og får de te å prøve, må jeg fortsatt betale hvis de ikke greier å slette feilkodene? kjørte uten kontakten i lmm ei lita beite, og da dukka det opp flere koder (motorlampa lyser ikke), men får de ikke vekk igjen selv om ting later til å funke normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har en OBD-kabel som jeg bruker å kode lys-modul osv. med i NCSexpert. Syns BMW scanner så mye enklere ut i bruk, trenger jeg en ny kabel da? ser ut som kabelen til BMW scanner så litt anneledes ut! Hvis ikke så laster jeg bare ned software :) Håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan hjelpe meg med å få fiksa inpa for meg? Jeg har fått installert driver osv etter å ha fulgt brukerveiledning på nett og dt som fulgte med, men det skjer ikke noen ting når jeg kobler til kabel i bilen. ingen ignition som vil på  :/ 

Noen som vet hva problemet kan være? eller om noen som villig til å ta en titt på pcen kan treffes i oslo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, holder på å diagnosere bilen.

har endelig fått Inpa til å fungere i Parallels (har mac) koblet meg opp til bilen å alt såg greit ut men når jeg skal ta diagnose på DDE skifter inpa språk fra engelsk til tysk.

alt det andre er på engelsk, måtte selv få inpa til å innse at e39 ble levert med m51 motor da den ikke kom opp av seg selv. endret dette i config filen i inpa mappen.

er det noen muligheter for å endre språket fra tysk til engelsk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke koder er det snakk om?

Har blitt sjuk, så har ikke tatt noen diagnose nå i det siste, men mener å huske det var noen feil med lufta, om det var trykk eller temperatur eller noe sånn, og kontakt brudd lmm lå inne i "minne" ellerno? Kan det stemme? Kan hende jeg kan krabbe meg ut av senga i dag og få sjekka :)

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre ikke det jeg er ute etter (den aktuelle bilen har en hel masse brytere og målere der radio har stått ;) ).

Mener bestemt det gikk an å kode instrumentet slik at det viser eksakt kjølevannstemp som standard?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er det mulig å programere inn US blinkers på E90 2006? Om det går, er det noen i bergensområde som kan hjelpe meg med dette? betaler såklart!

Finnes det noen måte man kan få motortemp inn i kjørecomputeren? Bilen viser jo ikke motortemp.. Nå skal det hentes ut en del mer hk, så kunne vert ok!

Er litt grøn på dette her, så takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...