Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har mulighet for å kunne tatt diagnose på bilen min? Trenger sånn ADS Kontakt 20 pin..

Har en Airbag sensor som er defekt som jeg må bytte før Eu-Kontroll.. Holder til i Akershus, Så rundt Lillestrøm og Oslo Hadde vært flott :D

Se s.1 om noen er i nærheten av deg.

Skrevet

Får "Not found" på dme og egs med bmw scanner på 320i e46. Hvordan får jeg scannet de to modulene? eller hva er feil? bruker kontakt som er under på førersiden.

Den får søkt opp andre moduler...

Skrevet

Kan ikke ha fått et av de programmene som går i lås da? Siden mange skriver at programmet er "never locking".. Leste noe om at

de demonversjonene ikke funker på dme og et par andre..

Bare en tanke. :)

Skrevet

Som du sa på PM, så funket det før, men ikke nå lenger. Funker den ikke på DME på andre biler heller lenger?

Skrevet

Høres nesten ut som et ledningsbrudd eller dårlig kontakt en plass. DME og EGS kontaktes via pin 7 (TxDII) på obd2 porten. Resten av modulene via pin 8 (TxD)

Skrevet

Fikk til på DME idag men fortsatt ikke noe på EGS.

Prøvde først med en e39 med 20 pin. også prøvde jeg i e46 igjen med 16 pin og da plutselig fikk den kontakt med DME.

Skrevet

Tror ennå det er dårlig kontakt en plass jeg da. Når du bruker 20pin - 16pin adapter så ligger det allerede en lask inni 20p kontakten mellom pin 17 og 20 som er koblet opp imot pin 7 i 16p kontakten. Dette tilsvarer lask mellom pin 7 og 8 i 16p kontakten.

Kort fortalt, bruker man adapteren, trenger man ikke lodde sammen 7 og 8 i skanneren.

Skrevet

har en e39 525tds som fusker veldig når den er kald. blir litt bedre når den er varm. har feilsøkt og fått opp koden

01 delivery-Controller Control devation

noen som har vært borti dette før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...