APedersen Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Har fått BMW Scanner 1.4.0 utstyret nå, men Software er jo på en sånn Compact-disk som ikke passer i maskinen min, noen plass jeg kan laste ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Magnus Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 Compact disken skal passe i et eget spor, passer alle maskiner d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 11, 2014 Share Skrevet April 11, 2014 CD er CD uansett. Den er bare mindre i diameter. Men den passer i samme hullet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 CD er CD uansett. Den er bare mindre i diameter. Men den passer i samme hullet Den passer ikke i mac, ikke i min 2010 modell hvertfall.. Snakk om superdrive... Sent fra min Nexus 4 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Altså jeg har ikke "utdragbar" disctray så jeg må liksom dytte platen inn i maskinen og da tar den ikke mot den. Men har funnet alt av programmer jeg trenger inkl. NCS Dummy, så fikser nok det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Du trenger ikke å avinstallere noe som helst for å installere EasyDIS. Du må bare lage en ny virituell maskin som beskrevet i pdf filene. Installasjonsfilene til EasyDIS finner du på forskjellige fildelingsnettsider. Filene heter: - EasyDIS base v44 - GT1 v44 programs Med EasyDIS v44 kan du også kode og programmere Du slipper å bruke Diaghead emulatoren. Jeg har også installert DIS v57 på EasyDIS basen. Og så kan du faktisk installere TIS inni DIS Nå funker det som bare det! Tuuusen takk :D Har ikke tatt steget å installere v57 på EasyDIS basen enda da, får finne ut hvordan alt fungerer på v44 før jeg begynner på det Men ja, mange tusen takk for hjelpen! Du er en knupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Det er bra Husk at du kan lage en ny VM å installere EasyDIS base med v57 Da må du også sjekke denne: http://www.meeknet.co.uk/7sf/diagnostic_codes/Updating_V44_DIS-to_V57_for_pre_2007_cars.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 Dette må jeg prøve en dag. Har lyst og prøve EasyDIS med kodefunksjon.Er det mye mer styr en når man installerer v57? Jeg har ferdige "maskiner" med v57 og SSS på, så jeg bare konfigurerer VMware og så er det tut og kjør. Har dog aldri opprettet en maskin fra grunnen av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Du kan beholde ditt gamle oppsett. En trenger bare lage en ny VM og installere EasyDIS med v44 eller v57. Det er bare v44 eller eldre som støtter koding og programmering. Installerer du v57 på EasyDIS basen mister du kode/programmeringsfunksjonen. Løsningen er da å lage 2 VM. Jeg hadde også disse "ferdige" maskinene med v57 og SSS før, men jeg har slettet de nå og bruker kun EasyDIS. Brukte forresten v44 for ikke så lenge siden til å kode nytt speedometer i e38'n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 Er det vanskelig og lage en ny maskin da? Prøvde så vidt, men måtte installere windows og dritt, da ble det litt for avansert.Jeg klarer dette finfint på en pc/laptop osv. Men når det kommer til denne virituelle greia datt jeg av lasset. Prøvde ikke så mye da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Er ikke så veldig vanskelig egentlig. Står rimelig greit forklart i de 2 pdf filene jeg linka til lengre oppe Går utifra at du har VM Workstation installert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 12, 2014 Forfatter Share Skrevet April 12, 2014 Har den installert på en laptop med knust skjerm.. Der funker DIS og SSS.Men har ikke installert det på den nyeste diagnosemaskina mi.Den har 11" skjerm, vet ikke hvor godt DIS funker på den oppløsningen. Jeg testet det på en MSI WIND, usikker på skjermstørrelse men mindre en 11", og da måtte jeg skrolle i alle retninger. Fant en plass og laste ned Easydis GT1 V44 nå. Tror det er en ferdig oppsatt maskin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 12, 2014 Share Skrevet April 12, 2014 Funker sikkert med ferdig oppsatt maskin også. Men ser det er flere som anbefaler å sette opp din egen VM fra scratch. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet April 13, 2014 Share Skrevet April 13, 2014 Morn godtfolk! jeg har hatt bmw en stund, men har bare hatt e36 og e30 til nå... så elektronikk har egentlig ikke vært no problem, men nå har jeg en e39 96' denne har jeg kjøpt såkalte "error free" ccfl ringer til. Men når jeg skrur på tenningen så blinker dem, og flimmrer med lysene på :/ Er det mulig å deaktivere pæresjekk på bilen min? Har sett igjennom mange tråder her, men det ingen som svarer på om det er mulig på e39 før 98'elns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Jada. Hvor bor du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå