Halvor_nor Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Jeg bor i Elverum / Hedmark Har også et mærkelig problem med fjærnlysa... av og til når jeg skrur dem på (55w xenon) så kutter alle målere i dashen... det eneste som lyser er airbag, abs og bakgrunnslyset. Må da ta av plusspolen på batgeriet å nullstille det for å få det til å funke igjen :/ kan det oså fikses med litt programmering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Ditt problem høres mer ut som et elendig xenon sett. Som oftest skjer dette pga dårlig jording på boksene eller svært dårlig "støydemping" av boksene. De skaper så mye elektro støy at de slår ut ting ellers i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Åhh... hmm... kjøpte det av en kompis spm mente dette var bra :/ kan teste noen andre ballastere da men tilbake til flimmringa hvilket program trenger jeg til å kode LCM i en 96' e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Bmw scanner 1.4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Åhh... hmm... kjøpte det av en kompis spm mente dette var bra :/ kan teste noen andre ballastere da men tilbake til flimmringa hvilket program trenger jeg til å kode LCM i en 96' e39? Jeg har IKKE pin no. 15 i kontakta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 NCS Expert kan man også bruke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Kan jeg da kjøpe en sånn: http://m.ebay.de/itm/151263178094?nav=SEARCH Og en sånn?: http://m.ebay.de/itm/190770709831?nav=SEARCH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 14, 2014 Share Skrevet April 14, 2014 Hadde et problem når jeg skulle kode for en kompis (E46 320dat facelift) med BMW scanner 1.4. Han ville at blinklys skulle blinke når han låste/åpnet bilen. Jeg fikk kontakt med ZKE, og huket av (under arming og acknowledge): optical. Lot acoustic være avslått. Den skrev kodingen og fikk opp "OK", men det virket ikke. Koblet til scanneren igjen og sjekket ZKE og innstillingen var fortsatt lagret, så alt ser ut til at det skal virke. Noen som har vært borti lignende og evt. vet hva feilen kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Tok du disarm også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Ofte må begge være på for skal fungere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 Hmm.Takker, skal sjekke opp i det! Mener jeg gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 16, 2014 Forfatter Share Skrevet April 16, 2014 Hei,Sliter litt med VMware, holder på og installere EasyDIS v44 fra scratch. Har fått installert alt, satt opp ip adresser osv. Men når jeg da starter maskina for og teste at alt funker får jeg bare svart skjerm, men musepekeren viser og kan fyttes rundt. Men alt er svart.Hjelper ikke hvor mye jeg trykker og trykker.. ALt forblir svart. Jeg har en ferdig oppsatt maskin jeg har fått fra en kar på bimmerforums.com, den ser ut til og funke hver gang. Men om jeg tar snapshot når den fungerer, og starter på nytt igjen og den ikke funker, så kan jeg gå tilbake til det siste snapshot og den vil starte uten problemer igjen. Akkurat som om man kan starte 1 gang, og neste gang er alt svart. Utrolig irriterende... Noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet April 17, 2014 Share Skrevet April 17, 2014 Noen grunn til at jeg ikke får kontakt med LMA modulen i Ncs? Får bare feilkode. E61 lci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quadraiz Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 Hei. Noen har som vet hvor jeg får tak i diagnoseverktøy til min 3 serie E91 07mod? Kan en kjøpe sånt på Ebay som fungerer? Og hvilken pris snakker vi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 18, 2014 Forfatter Share Skrevet April 18, 2014 Noen grunn til at jeg ikke får kontakt med LMA modulen i Ncs? Får bare feilkode. E61 lci Hvilken feilmelding får du? Hei. Noen har som vet hvor jeg får tak i diagnoseverktøy til min 3 serie E91 07mod? Kan en kjøpe sånt på Ebay som fungerer? Og hvilken pris snakker vi? Står en del i første post, og om du søker på ebay finner du mye. Men inpa er bra, så er det noe som heter bmw dash, og bmw scanner 2.0.1, men personlig har jeg ikke satt meg inn i hvordan dette funker, men det kan sikkert andre svare på.. Sent fra min Nexus 4 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå