Alpejohn Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Har lasta ned på nytt nå i kveld ,og holder på og flytte mappen inn i Program Files... Krysser laderledninga på pcen på at det funker nå! EDit; Og det gjorde det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Går det ann å kjøpe andre programmer som INPA og NCS med Bmw scanner? Får ikke opp LCM gjennom Bmw scanner, så tenkte jeg skulle prøve noe annet. Er en e39 1998 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Har lasta ned på nytt nå i kveld ,og holder på og flytte mappen inn i Program Files... Krysser laderledninga på pcen på at det funker nå! EDit; Og det gjorde det ikke. Faen så kjipt da :/ 3.43 eller 3.44 du prøver å installere? Eller har du prøvd begge nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Nå lasta jeg ned den du lasta opp på dropbox folderen.. Jeg mistenker at det kan ha noe med .net framework og gjøre.. Men alle er oppdatert, og jeg har den siste 4.5.1 eller hva den heter. Jeg får prøve å søke litt på feilkoden i morgen.. Begynner og bli dritt lei :S Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Går det ann å kjøpe andre programmer som INPA og NCS med Bmw scanner? Får ikke opp LCM gjennom Bmw scanner, så tenkte jeg skulle prøve noe annet. Er en e39 1998 mod. Det er kun bmw scanner som funker med bmw scanner kabel. Inpa osv funker ikke med den kabelen. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk osteper reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Det er kun bmw scanner som funker med bmw scanner kabel. Inpa osv funker ikke med den kabelen. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Den er grei, da blir det nok innkjøp av anna kabel på eBay snarest. Vet du om jeg får kontakt med LCM med INPA eller NCS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Den er grei, da blir det nok innkjøp av anna kabel på eBay snarest. Vet du om jeg får kontakt med LCM med INPA eller NCS? Det gjør du, om alt er sånn det skal. Bmw scanner 1.4.0 funker ikke på lcm på tidligere e39. De som har lcm 2 virker det som. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk osteper reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Då har eg fått ned Rheingold 3.44.50. Bare reinstalere maskinen, så eg hadde litt begrenset med plass, så må endre litt på partisjonene. Må uansett gjøres en gang iblant. Noe eg må være obs på når Rheingold skal instaleres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Pakk ut arkivene, flytt mappen til programfiler, gå til "TesterGUI" -> "bin" -> "Release", og kjør filen "ISTAGUI.exe" Får du spørsmål om lisens så ligger den i "license.txt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Noen i Follo-området som kan ta en billig diagnose på E39'en min? Tror jeg har en sylinder som ikke går, en coil ellerno. (Problem) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Oktober 23, 2014 Share Skrevet Oktober 23, 2014 Kordan får jeg oppdatert Ediabas? Ser det er en folder i Rheingold mappen som heter Ediabas og der ligger v7.3.0 Men er det den mappen Rheingold laster Ediabas fra, eller er det den som ligger på C:\ som INPA bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 23, 2014 Share Skrevet Oktober 23, 2014 På min laster den Ediabas fra samme som Inpa... Mulig du kan oppgradere Ediabas fra rheingold fil, men jeg goodlet bare ediabas 7.3.0 dowload og fant en installasjonsfil for BMW tools. 2.12 eller noe sånt tror jeg den het. Installerte den over gamle BMW tools. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Oktober 23, 2014 Share Skrevet Oktober 23, 2014 Bruk BMW tools 2.12 ja. Men under innstallasjonen så velger du kun Edibas. Du må altså fjerne avhukingen på INPA, NCS osv (om du har innstallert det tidligere) så slipper du at det påvirker det du allerede har innstallert Trond H. Olsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nerdhus Skrevet Oktober 23, 2014 Share Skrevet Oktober 23, 2014 Hei, fikk endelig til å ta en diagnose på E36en. Dette er en M52B20. Hva vil disse si? Er lamda og kranksensoren gåen? Kan dette ha noe med at den slokner etter litt tid på tomgang? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Jepp! Bytt begge, så løser det seg nok Bruk originale sensorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå