Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Har BMW scanner 1.4.0 og en e39 1998 model. Får ikke til å kode LCM modulen min, men jeg får tydligvis lest og skrevet data på den. Når jeg leser data får jeg en fil med masse HEX koder, er det mulig å kode bilen fra denne fila? Skulle gjerne ha fjernet pæresjekken i fjernlysa. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått til å bruke Rheingold 3.44.50 men får ikke til å bruke print-funksjonen. Har prøvd å endre config fra default til dialog. Men i Windows 7 og Rheingold i bruk når jeg trykker på print får jeg bare opp "print screenshot" og "print newslist". Men finner ikke igjen noe lagret etterpå. Trykker jeg "print screen" på tastatur får jeg muligheten til å hente ut kun den siste "screenshot". 

Det står nevnt om Rheingold den skal kunne skrive ut eller lagre til pdf også, men hvordan ? Noen som har fått dette til ?

 

Sverre  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo installere Bullzip PDF printer, det virker flott!

Ok, har prøvd den og den er sikkert helt grei. Men i Rheingold "når jeg trykker på print får jeg bare opp "print screenshot" og "print newslist". Kan så velge en av disse og trykke ok, men får ikke opp valg av printer, og det skjer ingenting. Har prøvd noen endringer i config-filer, men finner ingen løsning. Får dere andre det til med valg av printer ?

Sverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har oppdatert alle sp-daten filene?

Fulgte denne DIY`en http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=918608

Men då tok jeg bare E39, siden det er det jeg har.

Tenkte også at det var greit å oppdatere de andre modellene, men ble litt usikker om det var samme fremgangsmåte.

For det er jo mange like filer i de forskjellige modellene som skal i ./ediabas/ecu

Eller er de filene modelluavhengig, at de dekker flere modeller? Og at det bare er å erstatte det som er likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Sliter generelt med å lese av data på motoren med diagnoseutstyret jeg har(INPA, BT og BMWhat). Klarer å lese alt annet enn motoren, noe som er litt teit når jeg tenker å lese av verdiene på LMM. Noen som har vært bort i noe lignende tidligere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...