Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Mulig noen har spurt om dette før, men kan ikke finne noe: Hvordan koder/kalibrerer du inn ny dyse med Inpa? Har en 530d E60 som jeg skiftet dyse på en stund tilbake, forbruket har ligget på 0.92 etter dette og tidligere har det ligget på ca 0.75, og jeg tenker kanskje det er på tide å gjøre noe med det :grin:  Har funnet en "diy" på hvordan man gjør det på N54, men denne framgangsmåten fungerte ikke på min bil (m57).

 

Legger ved "diy'en":

Endret av OddM///
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen feilkoder på min E39 1998 og lurer på ka som må gjøres, og ka de betyr:

 

215: ASC/MSR/EML:signal combination

 

08: Air Flow Sensor

 

139: Chime3

 

190: Light Modules EERPOM error

 

135: body bus (k-bus)

 

199: left lever-type sensor

 

215: right lever-type sensor

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Nå har jeg kjøpt og installert INPA på min PC. (Version 5.00)?

Jeg kan ingenting om dette, men vil lære. Jeg har også forstått at man ikke skal tukle og kødde med dette systemet. 

Men jeg har noen spørsmål.
Kan jeg kode om med dette systemet?

Kan jeg feks:

Kode om til US-Blink?
Kode om slik at sidespeila går inn og ut når jeg låser og åpner bilen med nøkkel?
Kode om slik at det kommer ''pip'' lyd når jeg låser og låser opp bilen?

Osv..

Kjører en E92 2008 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken software brukes for å lese ut live data (skal/er, soll/ist) verdier fra sensorer på en 2012 F11 (530xdat)? Finner ikke noen konkrete svar på det umiddelbart, noen sier INPA 5.06 med Fxx.ipo filer installert, og andre sier det kan gjøres med ISTA/D, men ingen sier hvordan. Noen som har erfaringer her?

 

Har brukt INPA en del, men den versjonen jeg har støtter ikke F-serien. Har også nylig installert ISTA Rheingold, men ser ikke umiddelbart hvordan live data kan leses/logges...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen feil koder på min 05 e61 525d. Restraint systems,function of Airbag,belt tensioners and belt force. Scannet med en icarsoft i910 men den fant ingen feil koder.

Disse feil kodene kom opp dagen etter at jeg hadde den på service

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...