Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har en forklaring på hvorfor diagnoseverktøy ikke får kontakt med bilen? Prøver å lese av feilkoder men får bare beskjed om at elementgruppe svarer ikke. Vet jeg har siste versjon og at jeg har koblet riktig. Bruker wurths WOW.
Bilen det gjelder er en e46 2002 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn et spørsmål siden dette her antagelig er beste tråden å poste i.

 

Har akuratt kjøpt meg en universal diagnosetester. Automedics Scan10 fra SALUS. (Identisk med Multiscan p1) Denne tar utrolig mange biler, mener best på europeiske biler med OBDII. Fulgte med stikk til veldig mange biler, OBDII, gamle stikk til både VAG, MERCEDES, BMW(20PIN), HONDA osv..

 

Synes menyene her ikke er så veldig brukervennlige for en ukyndig mann som meg, er også allerede to biler jeg ikke har klart å lese ut feilkoder på. I mitt tilfelle finner den verken Opel Omega A eller Volvo v70 med B5202 motor, så jeg får ikke feilsøkt selv om denne bruker stikk.  Har nå også prøvd den på min E34TDS, men finner bare bensinmotorene til e34.?? :\0 (Skulle gjerne lest ut feilkoder her)

 

Noen som vet om det går ann å få denne oppgradert denne scanneren med andre og flere biler?

 

Link til diagnoseutstyret:

http://www.sm-produk...526&ItemID=4858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har en forklaring på hvorfor diagnoseverktøy ikke får kontakt med bilen? Prøver å lese av feilkoder men får bare beskjed om at elementgruppe svarer ikke. Vet jeg har siste versjon og at jeg har koblet riktig. Bruker wurths WOW.

Bilen det gjelder er en e46 2002 mod

Tenning PÅ, motor AV. Kan det være grunnen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...