bjorneoen Skrevet Januar 9, 2015 Share Skrevet Januar 9, 2015 Ta nå heller å laste ned rheingold. Den kjører native i alle Windows. Superenkelt Helt enig (y) Rheingold er konge for diagnose Bare søk på det på google så finner du masser av linker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 Hvilket diagnose utstyr trenger jeg for å kunne legge inn at jeg har byttet batteri og div på Bmw e61? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 Inpa, dis, rheingold. Det finnes helt sikkert flere å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Januar 11, 2015 Share Skrevet Januar 11, 2015 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bloobay Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Noen som har en forklaring på hvorfor diagnoseverktøy ikke får kontakt med bilen? Prøver å lese av feilkoder men får bare beskjed om at elementgruppe svarer ikke. Vet jeg har siste versjon og at jeg har koblet riktig. Bruker wurths WOW.Bilen det gjelder er en e46 2002 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Januar 15, 2015 Share Skrevet Januar 15, 2015 Noen som kjører diagnose rundt Elverum? Trenger og finne en defekt abs sensor samt kanskje kode om airbag modul fra 1 steg til 2 steg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Sævland Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Beklager om jeg spør dumt nå, eller om det har blitt sagt før. Men kan jeg bruke en helt standard Bluetooth cheapo OBD2-adapter til f.eks BMW Scanner eller INPA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Tror ikke det går nei. Har ikke lest at noen har skrevet det ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Sævland Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Ok. Får se om jeg investerer i en kabel da, så kan jeg få meg noe litt mer avansert enn Torque på mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Kabel koster 100,- fra ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kårekloak Skrevet Januar 18, 2015 Share Skrevet Januar 18, 2015 Legger inn et spørsmål siden dette her antagelig er beste tråden å poste i. Har akuratt kjøpt meg en universal diagnosetester. Automedics Scan10 fra SALUS. (Identisk med Multiscan p1) Denne tar utrolig mange biler, mener best på europeiske biler med OBDII. Fulgte med stikk til veldig mange biler, OBDII, gamle stikk til både VAG, MERCEDES, BMW(20PIN), HONDA osv.. Synes menyene her ikke er så veldig brukervennlige for en ukyndig mann som meg, er også allerede to biler jeg ikke har klart å lese ut feilkoder på. I mitt tilfelle finner den verken Opel Omega A eller Volvo v70 med B5202 motor, så jeg får ikke feilsøkt selv om denne bruker stikk. Har nå også prøvd den på min E34TDS, men finner bare bensinmotorene til e34.?? :\0 (Skulle gjerne lest ut feilkoder her) Noen som vet om det går ann å få denne oppgradert denne scanneren med andre og flere biler? Link til diagnoseutstyret: http://www.sm-produk...526&ItemID=4858 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 (endret) Noen i Østfold/Ski/Langhus som kan kode vekk pæresjekk for tåkelys på en E60 525d 2009 LCI? edit : send gjerne en PM, så tar vi det derifra Endret Januar 20, 2015 av Clevion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kårekloak Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Noen som har en forklaring på hvorfor diagnoseverktøy ikke får kontakt med bilen? Prøver å lese av feilkoder men får bare beskjed om at elementgruppe svarer ikke. Vet jeg har siste versjon og at jeg har koblet riktig. Bruker wurths WOW. Bilen det gjelder er en e46 2002 mod Tenning PÅ, motor AV. Kan det være grunnen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Sævland Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Vet dere om mer avanserte diagnoseverktøy kan finne ut hvorfor cruisecontrollen min ikke vil aktiveres? Skulle også sjekket ut en P0102, bare for å se om det er noe mer til det. Om noen i Oslo-området kan hjelpe meg så kan dere sende meg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Mer avansert enn hva? INPA og Rheingold kan sjekke bryteren i seg selv, og evt komme med en feilkode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå