ahe Skrevet Mars 22, 2015 Share Skrevet Mars 22, 2015 Noken som har kjennskap til denne koden her? Gulmotorlampe: P3264 Mass or Volume Air Flow Too Low due to Sensor Drift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 23, 2015 Share Skrevet Mars 23, 2015 Virker da som den mener LMM ikke fungerer - eller at den trekker falskluft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop Dogg Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 (endret) Hei! Jeg trenger litt hjelp for å få til INPA. Jeg får åpnet INPA og den kommuniserer med bilen, får Battery: ON og Ignition: ON, så velger jeg E81/E82/E87/E88 og får opp alle modulene i bilen, men når jeg prøver og velge en av modulene får jeg opp følgende feilmelding "C:\EC-APPS\INPA\sgdat\MRS5.ipo(1) : error I300: Error opening object file" Jeg har fått NCS til å fungere har kodet osv. men vil også gjerne lese feilkoder! Så noen forslag til hva som skal til? Takk på forhånd Endret Mars 24, 2015 av Snoop Dogg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Hm, har du lastet inn spdaten filer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Mars 24, 2015 Share Skrevet Mars 24, 2015 Noen som vet hvor jeg kan laste ned INPA 3.01 ? Eller et INPA som virker på M50 og M42 motorer som sitter i E36 karosseri ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoop Dogg Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Hm, har du lastet inn spdaten filer? Det var nok det jeg manglet ja.. Men har lastet ned v50.2 daten filer og har lagt de inn i ecu/cfgdat/sgdat mappene osv, men nå når jeg starter INPA for jeg følgende feilmelding: "DTM wird nicht mehr unterstützt. Bitte 'DTM=JA' in Ini-Datei entfernen" Ut ifra FAQ til INPA så betyr dette at jeg har blandet gamle og nye datenfiler eller noe sånt, men jeg har jo ikke endra på de tidligere filene før jeg overskrev med de nye? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Jeg tror det er en spesiell fremgangsmåte på det der, altså du kan ikke bare kopiere de inn uten at INPA får tygge seg gjennom oppdateringen. Jeg oppdaterte SP-daten på min programpakke, men jeg kjøpte hele "kitet" på eBay med egen sp-daten update tool - kan virkelig anbefalles. Med litt googling vil du sikkert finne en fremgangsmåte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Litt off-topic, men hadde du hatt mulighet til å hjelpe meg å kode inn AUX + fjerne sjekk for grøftlys på min E60, scoot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 Jeg mener jeg har en sånn for og oppdatere sp-daten, gjorde det på min pc for ikke så lenge siden.Og da brukte jeg et program laget spesielt for dette. Var rimelig enkelt. Kan se om jeg finner det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Noen som veit om en god (gratis) app til og kode BMWer? Rundt 09 modeller. Har OBD2 Scanner:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 25, 2015 Share Skrevet Mars 25, 2015 Noen som har link til nedlasting av BMW rheingold? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 (endret) Finnes forum som driver spes med dette. Google it. Er betalings forum. Endret Mars 26, 2015 av SweetBMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Spørsmål fra sidelinjen. Hva trenger jeg for å lese/kode E31 840 1993 mod? Har BMW 1.40 scanner og ICarsoft i910. Bruker dem på mine E38'er. Kan jeg bruke noen av disse, eller må jeg kjøpe noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Må ha ADS interface på de bila der, INPA funker riktig satt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Må ha ADS interface på de bila der, INPA funker riktig satt opp. En slik en http://www.one-stop-electronics.com/shop/?dispatch=products.view&product_id=17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå