Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger litt hjelp for å få til INPA. 

Jeg får åpnet INPA og den kommuniserer med bilen, får Battery: ON og Ignition: ON, så velger jeg E81/E82/E87/E88 og får opp alle modulene i bilen, men når jeg prøver og velge en av modulene får jeg opp følgende feilmelding "C:\EC-APPS\INPA\sgdat\MRS5.ipo(1) : error I300: Error opening object file"

Jeg har fått NCS til å fungere har kodet osv. men vil også gjerne lese feilkoder!

Så noen forslag til hva som skal til?

Takk på forhånd :)

Endret av Snoop Dogg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, har du lastet inn spdaten filer? 

Det var nok det jeg manglet ja..

Men har lastet ned v50.2 daten filer og har lagt de inn i ecu/cfgdat/sgdat mappene osv, men nå når jeg starter INPA for jeg følgende feilmelding:

"DTM wird nicht mehr unterstützt. Bitte 'DTM=JA' in Ini-Datei entfernen"

Ut ifra FAQ til INPA så betyr dette at jeg har blandet gamle og nye datenfiler eller noe sånt, men jeg har jo ikke endra på de tidligere filene før jeg overskrev med de nye? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en spesiell fremgangsmåte på det der, altså du kan ikke bare kopiere de inn uten at INPA får tygge seg gjennom oppdateringen.

Jeg oppdaterte SP-daten på min programpakke, men jeg kjøpte hele "kitet" på eBay med egen sp-daten update tool - kan virkelig anbefalles.

Med litt googling vil du sikkert finne en fremgangsmåte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener jeg har en sånn for og oppdatere sp-daten, gjorde det på min pc for ikke så lenge siden.
Og da brukte jeg et program laget spesielt for dette. Var rimelig enkelt. :)

Kan se om jeg finner det igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...