johanngj Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Man lærer så lenge man lever! Veldig bra at du skrev hva som faktisk var feil. Ellers lurer jeg på hvorfor senking ble feil utført opprinnelig..? Det var fordi jeg ikke visste helt hva jeg drev på med tydligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 Tjoda, det var nok det. Men om man følger ista /rheingold så er det jo umulig å gjøre feil. Også lurer jeg på hvorfor abs ikke vil fungere når transport modus er på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanngj Skrevet August 25, 2015 Share Skrevet August 25, 2015 ABS og DSC fungerte som det skulle på grusen selv med feilen inne på DSC modul. Tipper at grunnen til at DSC gav feil, er vel at FTM via ABS-sensorer hører innunder DSC. Men øvrige systemer fungerte som de skulle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andorsen Skrevet August 28, 2015 Share Skrevet August 28, 2015 (endret) Denne trenger ikke ADS om jeg har forstått? Korrekt? Se vedlagt bilde Endret August 28, 2015 av Andorsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 28, 2015 Share Skrevet August 28, 2015 Ingen pinne 15 betyr ingen separat RxD-link til å kalle opp moduler, ergo ikke ADS. Bilen er vel fra sent 96 eller senere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 29, 2015 Share Skrevet August 29, 2015 Bank 2 sensor 1. Hvem av O2 sensorene er det? M54B22. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 29, 2015 Share Skrevet August 29, 2015 Det burde være den på de tre bakerste sylinder 3-6 og den første på eksosrør, foran lambda. tonyku reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet August 29, 2015 Share Skrevet August 29, 2015 Sylinder 4-6 foran kat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 29, 2015 Share Skrevet August 29, 2015 Sylinder 4 til 6 foran kat ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 29, 2015 Share Skrevet August 29, 2015 Syntes og det var snodig. Byttet lambda. Slettet feilkode P0313. Men den kom tilbake etter noen km. Regnet med jeg bytte feil. Drittjobb når det er så trangt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Skjekk ut dette http://bimmers.no/topic/801447-koding-av-dme-for-dummys/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Begge O2 (lambda) sensorer etter katalysator er byttet. Denne koden dukker enda opp, men uten at motorlampe lyser [emoji35] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Det er jo sensor FØR kat som er problemet. SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 (endret) Fy faan flaks de er litt lettere å bytte å at jeg har kjøpt de også. Edit: å der kom lampa Endret September 1, 2015 av TonyHøiseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Og hva sier feilkode nå da? Hvis du har byttet om ledningene på sonde 1 og 2 før kat så kan du få mye merkelige feil, og btw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå