Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Om du ikke har M51 må du inn i ei tekstfil og endre den.
Husker ikke hva den het i farta, men der er et par linjer som er et par mellomrom forran, sånn
at dem ikke kommer opp i menyen. Så du fjerner de sånn at de er på lik linje med resten. Og
da får du M51 i lista. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Alpejohn skrev:

Om du ikke har M51 må du inn i ei tekstfil og endre den.
Husker ikke hva den het i farta, men der er et par linjer som er et par mellomrom forran, sånn
at dem ikke kommer opp i menyen. Så du fjerner de sånn at de er på lik linje med resten. Og
da får du M51 i lista. :)

Takk for svar, skal prøve å finne ut av det. Men må først få starta den, har du noen tips til hva som kan gjøre at INPA ikke får koblet til EWS hjernen? Får kobla til nesten alle andre moduler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

God morgen!

Jeg sjekket Rheingold her i går, for å finne ut hvilken glødeplugg som er gåen.
Og i den forbindelse så jeg feilkode på girkasse som jeg ikke helt forstår.

Jeg får opp feilkode om at girkassen ikke er kodet. "Gearbox not coded". Sjekket status og den står som coded: No.

Noen ideer? Har jo nylig oppdatert den, så sikkert min egen feil :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en sådan Carly kode dings nå i posten. Kjørte da litt diagnose på bilen.

Fikk da opp en del feilkoder, men de fleste ble borte når jeg slettet de.

Men er 4 stk igjen som ikke vil gi seg.

Ene mistenker jeg er ene skilt lyset da det av og til kommer opp med gåen pære for så å bli borte igjen ved neste start.

Men de andre som går på AC/Heater lure jeg litt på. Denne sirkulasjons pumpen skiftet jeg tidligere i vår, da den fik lekkasje. Kjøpte ny pumpe på GS å installerte, så pumpen skal være ok. Men lure da på om den kanskje må kodes eller noe? Er sirkulasjons pumpen til Webasto fyret som sitter i Venstre hjulbue jeg tenker på. Noen her som evt har en ide til å fjerne disse feil koder?

Light / Licht

sorry, unknown fault Code: 009CC5

High-beam / Fernlichtassistent

ECU not present/no response from ECU

Heating / AC:

Air conditioning / Klimaanlage

Status climate SH / ZH auxiliary water pump K-CAN Code: 00E71D

Additional heater / Zusatzheizung

Heater Interlock Code: 009B2E

Faulty water pump circuit Code: 009B32 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5.10.2016 at 7.40, barsjef skrev:

Må en på verksted for å unlocke webasto?  Så ikke noen mulighet or det i denne Carly app.

Om du ikke har inpa eller ista så er det ikke sikkert så lett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6.10.2016 at 22.31, barsjef skrev:

OK. Får kjøre innom Holmane i mårå å høre om de kan fikse dette. Frister lite å betale flere lapper hos Bavaria for dette.

Du starter bilen og tar ut sikringen innen 30 sek, og venter 10 sek og setter den inn igjen. Da er låsen slettet og den vil fungere igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Alpejohn skrev:

Du starter bilen og tar ut sikringen innen 30 sek, og venter 10 sek og setter den inn igjen. Da er låsen slettet og den vil fungere igjen. :)

Kjempe fine. Skal gå ut å sjekke dette. Må bare finne lappen med sikrings kartet, så en tar rette sikring.

Du vet ikke tilfeldigvis hvilket nr denne sikringen har? Fro var jo så klart kun dette symbol kartet som sitter sammen med verktøyet i bagasjeroms luka. Er det en av de sikringer i handskerommet eller i høyresiden bak i bilen?

Endret av barsjef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...