Sebb9 Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 Problemet er at jeg bare har en nøkkel, kan jeg ha feil utgave av ediabas? Finner ikke m51 motoren i INPA, men de fleste andre moduler funker, kan det bare være at jeg har feil script i ediabas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 22, 2016 Forfatter Share Skrevet September 22, 2016 Om du ikke har M51 må du inn i ei tekstfil og endre den. Husker ikke hva den het i farta, men der er et par linjer som er et par mellomrom forran, sånn at dem ikke kommer opp i menyen. Så du fjerner de sånn at de er på lik linje med resten. Og da får du M51 i lista. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeonHelg Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 Får opp head unit not programmed correcly i min 320D coupe 2008, men minste skjermen CCC, kom helt plutselig, noen som kan å fikse dette? Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebb9 Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 1 time siden, Alpejohn skrev: Om du ikke har M51 må du inn i ei tekstfil og endre den. Husker ikke hva den het i farta, men der er et par linjer som er et par mellomrom forran, sånn at dem ikke kommer opp i menyen. Så du fjerner de sånn at de er på lik linje med resten. Og da får du M51 i lista. Takk for svar, skal prøve å finne ut av det. Men må først få starta den, har du noen tips til hva som kan gjøre at INPA ikke får koblet til EWS hjernen? Får kobla til nesten alle andre moduler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Oktober 4, 2016 Share Skrevet Oktober 4, 2016 Noen i Hordaland/Rogaland som oppdaterer smg?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 4, 2016 Share Skrevet Oktober 4, 2016 God morgen! Jeg sjekket Rheingold her i går, for å finne ut hvilken glødeplugg som er gåen. Og i den forbindelse så jeg feilkode på girkasse som jeg ikke helt forstår. Jeg får opp feilkode om at girkassen ikke er kodet. "Gearbox not coded". Sjekket status og den står som coded: No. Noen ideer? Har jo nylig oppdatert den, så sikkert min egen feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Oktober 4, 2016 Share Skrevet Oktober 4, 2016 Fikk en sådan Carly kode dings nå i posten. Kjørte da litt diagnose på bilen. Fikk da opp en del feilkoder, men de fleste ble borte når jeg slettet de. Men er 4 stk igjen som ikke vil gi seg. Ene mistenker jeg er ene skilt lyset da det av og til kommer opp med gåen pære for så å bli borte igjen ved neste start. Men de andre som går på AC/Heater lure jeg litt på. Denne sirkulasjons pumpen skiftet jeg tidligere i vår, da den fik lekkasje. Kjøpte ny pumpe på GS å installerte, så pumpen skal være ok. Men lure da på om den kanskje må kodes eller noe? Er sirkulasjons pumpen til Webasto fyret som sitter i Venstre hjulbue jeg tenker på. Noen her som evt har en ide til å fjerne disse feil koder? Light / Licht sorry, unknown fault Code: 009CC5 High-beam / Fernlichtassistent ECU not present/no response from ECU Heating / AC: Air conditioning / Klimaanlage Status climate SH / ZH auxiliary water pump K-CAN Code: 00E71D Additional heater / Zusatzheizung Heater Interlock Code: 009B2E Faulty water pump circuit Code: 009B32 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 Du må unlocke webasto, så slette feilkoder. Webasto låser seg om den har forsøkt å starte og gått i overtemp 4 ganger eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 Må en på verksted for å unlocke webasto? Så ikke noen mulighet or det i denne Carly app. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 (endret) Veldig bra tråd, skal følge med her Har jobba litt med siemens simatic s7, profibus osv... Men skal bli spennende å koble seg på canbus med kodeleser også. Har dere noen erfaring med iCarsoft i910-2? Endret Oktober 6, 2016 av kortsluttning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 6, 2016 Share Skrevet Oktober 6, 2016 On 5.10.2016 at 7.40, barsjef skrev: Må en på verksted for å unlocke webasto? Så ikke noen mulighet or det i denne Carly app. Om du ikke har inpa eller ista så er det ikke sikkert så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Oktober 6, 2016 Share Skrevet Oktober 6, 2016 16 minutter siden, Otis skrev: Om du ikke har inpa eller ista så er det ikke sikkert så lett. OK. Får kjøre innom Holmane i mårå å høre om de kan fikse dette. Frister lite å betale flere lapper hos Bavaria for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortsluttning Skrevet Oktober 7, 2016 Share Skrevet Oktober 7, 2016 (endret) ..... Endret Oktober 14, 2016 av kortsluttning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2016 On 6.10.2016 at 22.31, barsjef skrev: OK. Får kjøre innom Holmane i mårå å høre om de kan fikse dette. Frister lite å betale flere lapper hos Bavaria for dette. Du starter bilen og tar ut sikringen innen 30 sek, og venter 10 sek og setter den inn igjen. Da er låsen slettet og den vil fungere igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barsjef Skrevet Oktober 10, 2016 Share Skrevet Oktober 10, 2016 (endret) 45 minutter siden, Alpejohn skrev: Du starter bilen og tar ut sikringen innen 30 sek, og venter 10 sek og setter den inn igjen. Da er låsen slettet og den vil fungere igjen. Kjempe fine. Skal gå ut å sjekke dette. Må bare finne lappen med sikrings kartet, så en tar rette sikring. Du vet ikke tilfeldigvis hvilket nr denne sikringen har? Fro var jo så klart kun dette symbol kartet som sitter sammen med verktøyet i bagasjeroms luka. Er det en av de sikringer i handskerommet eller i høyresiden bak i bilen? Endret Oktober 10, 2016 av barsjef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå