BMWlog Skrevet Oktober 2, 2017 Share Skrevet Oktober 2, 2017 4 timer siden, Otis skrev: @BMWlog Det ser ut som den forsøker å opprette en fil som allerede finnes. Ellers vet jeg ikke. Prøvd mye forskjellig nå uten hell, den fungerer altså helt fint for deg? Den samme som ligger på Jottacloud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 2, 2017 Share Skrevet Oktober 2, 2017 @BMWlog Javisst. Testet dette selv på 4 forskjellige maskiner og jeg får den første feilmeldingen om at den har møtt på et problem og man kan bare trykke ok eller hva det var. Så virker den fint. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Oktober 2, 2017 Share Skrevet Oktober 2, 2017 (endret) Ok takk for svar, jeg prøver i Virtualbox og eventuelt på en nyinstallert Laptop med Windows 10/VMware workstation 12 og gir tilbakemelding Edit: Stemmer det forøvrig med størrelsen vist på bilde her? Endret Oktober 2, 2017 av BMWlog La til screenshot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Kaarevik Skrevet Oktober 5, 2017 Share Skrevet Oktober 5, 2017 Hvor er det best å kjøpe kode utstyr til bmw og hva bør en ha av systener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Oktober 5, 2017 Share Skrevet Oktober 5, 2017 2 timer siden, Aleksander Kaarevik skrev: Hvor er det best å kjøpe kode utstyr til bmw og hva bør en ha av systener? Sjekk signaturen til @Otis 😉 Du trenger en PC og en kabel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet Oktober 17, 2017 Share Skrevet Oktober 17, 2017 http://www.bmwcoding.com/ Noen flere som har problemer med å få full tilgang her? Jeg registrerte en konto 12/9 og en ny med annen e-postadresse 21/9. Jeg får en e-post om aktivering, slik at jeg får logget inn, men får ikke lov til å skrive/svare på innlegg. Ved registrering av konto kommer det en beskjed: "...Your account has been submitted for moderation by an administrator and will be activated shortly. You will be notified by email when this happens...." Jeg har kontaktet http://www.bmwcoding.com/ både via hjemmesiden og via webmaster@bmwcoding.com i september, uten svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Oktober 17, 2017 Share Skrevet Oktober 17, 2017 Hei! har en e90 320d automat med antispinn problem. Noen ganger ved pådrag helt random kan den slå inn hele tiden å du kjenner bilen ikke vil dra mer. Noen ganger blinker lampa vilt, andre ganger ikke. Når jeg slår av dtc, er alt helt fint. Har lest av feilkoder, og kjørt livetest av alle sensorene, hvor alle fungerer fint. Har også omet sensorene, noe som ga bra resultat. Begynner å mistenke at abs ringen er gåen. Noen gode tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Oktober 20, 2017 Share Skrevet Oktober 20, 2017 Hei igjen, fikk ned VMen nå (problemet var avbrutt nedlasting hver eneste gang) Forøvrig sliter jeg med å få ISTA+ til å fungere, INPA fungerer fint og registrerer bilen\sletter feilkoder men ISTA+ ser ut til at den ikke når bilen helt, noen med erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 20, 2017 Share Skrevet Oktober 20, 2017 @BMWlog sjekk innstillinger for kabel i enhetsbehandling og den bryteren på kabel. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Oktober 20, 2017 Share Skrevet Oktober 20, 2017 6 minutter siden, Otis skrev: @BMWlog sjekk innstillinger for kabel i enhetsbehandling og den bryteren på kabel. Takker, den står på COM1 allerede men skal dobbelsjekke. Og bryteren skal stå på K? (Eller D?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 21, 2017 Share Skrevet Oktober 21, 2017 @BMWlog Prøv begge. Sjekk latency for kabel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Oktober 29, 2017 Share Skrevet Oktober 29, 2017 (endret) Slett. Endret Oktober 30, 2017 av Designer Flyttet til egen tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimLoko Skrevet Oktober 30, 2017 Share Skrevet Oktober 30, 2017 Hei! Finnes det folk fra Tønsberg/Nøtterøy området med skikkelig diagnose utstyr som kunne tenkt seg å ta en diagnose på bilen min? Må ha utstyr som kan lese av dyseverdier da jeg har en liten mistanke om at det kan være tett dyse(r). Om noen vil gjøre dette til en overkommelig pris, så ta kontakt 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phreak84 Skrevet Oktober 30, 2017 Share Skrevet Oktober 30, 2017 Hei! Er det noen i bergensområdet som har utstyr til koding av aux på en e87 2005 modell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet November 14, 2017 Share Skrevet November 14, 2017 (endret) Kan man kode inn abs modul på e90 med inpa ? Endret November 14, 2017 av stoltbmwelsker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå