janerik171187 Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 nesten umulig å få bra men sket i det pga vinterbil når selv bagasjeluka på e30 er kødden å legge, så er folien dårlig så ekke nå pent lagt på den stickerbomb folien på 7'rn var lett å legge (tror det er 3m folie) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 kan du legge på folie vått? sånn som du gjør med dekaler/klistremerker? i så fall burde det være rimelig lett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 kan du legge på folie vått? sånn som du gjør med dekaler/klistremerker? i så fall burde det være rimelig lett? skal legge vått ja, fortsatt meget ubrukelig er ikke et panel som ble helt bra, men bryr meg ikke adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Hentet ny bil i Sverige igår!! Faen for en deilig bil og deilig tur!! moekim666, Skulebollen, Johnny Bravo og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Kobla på lader så jeg får starta m3'n når den skal luftes på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 bytta olje og filter på e30 316'n og bytta toppdekselpakning på 7'rn, når den gamle bare knekker så var det på tide, like hard som plast så håper det blir bra med ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 bytta olje og filter på e30 316'n og bytta toppdekselpakning på 7'rn, når den gamle bare knekker så var det på tide, like hard som plast så håper det blir bra med ny " gummi " pakningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 2, 2014 Share Skrevet November 2, 2014 Øste ut 10 liter vann av bagasjen i dag. Faktisk glad for at batteriet sitter i motorrommet nå. Batterikassa var fylt til randen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 2, 2014 Share Skrevet November 2, 2014 Skiftet til vinterdekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 2, 2014 Share Skrevet November 2, 2014 Fylte tanken på E34en i dag, var i godt humør så de ble 98 Blyfri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Fyller bare 98 jeg, gikk ned i forbruk og motoren er litt kvassere ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Fyller bare 98 jeg, gikk ned i forbruk og motoren er litt kvassere ^^Det finnes ikke engang 98 her hvor jeg bor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Det finnes ikke engang 98 her hvor jeg bor...Det suger eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popza Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Parkerte E92'en for vinteren, og leverte inn skiltene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 bytta vindusheis passasjersiden framme på e38'n, så da er den klar for eu imorra vet jeg får noen feil lell da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå