axept Skrevet November 22, 2014 Share Skrevet November 22, 2014 Bytta til vinterdekk... Usj.. En gledelig ting med det var at mønsteret på sommerdekka holder nok en sesong til.. Bakdekka var ca 5mm igjen på. Etter nesten 2 sesonger. Burde kanskje bytte, men faen, koster skjorta for dekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 22, 2014 Share Skrevet November 22, 2014 Det var riktignok for noe dager siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 Gjort i går, motorvask/motorromsvask Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 (endret) Dekk skift .. Endret November 23, 2014 av Harstad97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 Idag: Grundig utvendig vask, fylle diesel og oppdatere musikksamlingen på minepennen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RagnarokEM Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 Ferdig bytte av travers (ble forsåvidt gjort for noen dager siden, men fekk aldri skrive det og teita skruene først nå )Montert bremseskjold og prøver å gjera slik skiven ikkje kjem i den.Sett litt på bremsesensorene og skjekket om de varsler (no når eg har tulla med calipperen)Pust ned bremserør (gjore da i går) og må ferdigstille det i dag.Så er er nesten klar til EU godjenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 Fikk montert 7.5" og 8.5x17" bbs rc041 på ix'n idag med piggdekk. Litt mørkt bildet pga mørketiden i nord Nå mangler det bare 13000,- i deler og lakk så er den eu ok 2 år til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 Demontert fronten og lastet på henger for å montere Wisefab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kineolsen Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Idag blei det utvendig vask av bilen og motorrom Bestilte ny radiator og ekspansjonstank fra Koed igår, som jeg venter spent på Lekkasje på radiatoren og knakk pinnen i ekspansjonstanken:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 E39 525TDS Byttet radiator, vannpumpe , reimer , oljeskift , oljefilter. Motorvask da det ble litt oljesøl byttet ikke termostat , og det må jeg da jeg tok den ut siden den ikke åpna.. men ikke lett å få tak i ny klokken 21 på kvelden , i går kveld kjedelig å bytte termostat når kjølesystemet er lufta men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 Nytt batteri idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 (endret) tatt ut av den 1 år gamle hella facelift baklykta mi for og se om jeg finner noe feil med den, led kjørelysa har plutselig sluttet og virke på venstre side.. men resten fungerer.. Finner ikke ut hva som kan være galt. Noen tips? Endret Desember 12, 2014 av codex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 Elendig kvalitet som med resten av BMWs LED-baklykter mest sannsynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 Oljeskift og diagnose hos Mekonomen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 12, 2014 Share Skrevet Desember 12, 2014 Solgte e38'n og solgte en e30 jeg henta tilbake til han jeg henta den fra på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå