Freakshow Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 Monterte ny ballast og nye osram xenarc 5500k pærer. Knallys! Sent fra min SM-G900F via Tapatalk orginale ballaster eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 orginale ballaster eller? Orginal ja, men ikke ny.Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 Tror det var rundt 4800,- for ny orginal:-p Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 18, 2015 Share Skrevet Desember 18, 2015 Tror det var rundt 4800,- for ny orginal:-p Sent fra min SM-G900F via Tapatalk damn! ja da er brukt tingen! oO moekim666 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Desember 19, 2015 Share Skrevet Desember 19, 2015 Byttet pakning på oljefilterhuset på min e39 525ia. Fjernet litt oljesøl på filterhus og dynamo. Som dere ser, litt søl.. Nyvasket oljefilterhus. Fresha opp dynamo litt. Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 6, 2016 Share Skrevet Februar 6, 2016 (endret) I dag satt jeg på originalt LCI idrive hjul med skinn. Passer fint med fargekomboen samt behageligere å manøvrere. Endret Februar 6, 2016 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 (endret) Pusset og polert opp, et av fire hjul. For kommende sesong. Før. Etter. Endret Februar 25, 2016 av Positiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Februar 24, 2016 Share Skrevet Februar 24, 2016 Levert m54b22 med automatgir på verksted for diagnose. Spent på om det er girkasse, abs eller bare falskluft som forårsaker lytene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 (endret) blir over et par dager dette da, men handla en hel å grei 83mod 520i , siden fruen i huset ville ha sin egen veteran bil til sommeren, greit nok. fornøyd med bilen. bilde ble tatt da rett etter vask å kjøretør før den blir parkert i vente på at litt av saltet skal forsvinne samt jeg var å handla meg ny trekkvogn, en suburban som jeg regga ned fra c1 til personbil, å fikk den eu godkjent, så nå er den eu til juni 2018 å da er den også veteran, ikke mer en 2500kg i hengervekt, men holder jo til det meste. Endret Mars 1, 2016 av stig. Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet April 14, 2016 Share Skrevet April 14, 2016 Lakkert lister m.m. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 17, 2016 Share Skrevet April 17, 2016 Vask innvendig og utvendig av 530en: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markuz Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 (endret) Litt greier jeg styrte med i helgen på denne doningen Fikk henta meg et ekstra sett Style 65 felger, skal gå square setup Gjorde ferdig reperasjon av lyktejusteringer som var knekt. Mye styr..smelta opp tilgangshull med loddebolt og bytta justeringene også plastikksveisa de isammen igjen med loddebolten. Dekka hele greia med rutelim, tett og fint Meste av helga gjekk med på å montere elektrisk eksos cut-out. Vurderte verksted, men gjorde det på en litt enklere måte en først tenkt så jeg slapp å droppe eksosen ned. Mye arbeid likevell og veldig travelt å gjøre det på garasjegulvet, men var verdt det "Gold edition" Borret hull inn i "hjulbrønnen". Likte ikke å borre i original M5 plast.. men mye ryddigere med ingangshull rett ved motoren. Brukte gummipropper for gjennomføringa og tetta rundt ledninga med rutelim Begge to, ikke OCD vennlig montert men de var ikke original røra heller så de får bare være, hehe Genialt med cut-out's, bråker når du vil og stille når du er dritt lei av drone i 6gir Endret April 18, 2016 av Markuz e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 (endret) Montert opp nylakkert bakfanger/bakluke. Og prøvemontert det ene røret for quadpipen. Montert lakkerte dørlister. Endret April 18, 2016 av Positiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcelg Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 Gjort litt skruing i ettermiddag. Ti poeng til de som ser hva som er nytt. Ellers tror jeg reima til ac snart er klar for å byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 23, 2016 Share Skrevet April 23, 2016 @mcelg Coilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå