Gå til innhold

Hva gjorde du med din bil idag?


mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Tony Soprano skrev:

På hvilken måte fjerner/monterer du knapper ? På førehand takk 😊

Alle knappene er bare klipset.
P-knappen klarte jeg å lirke ut med plastverktøy
yywopp1433422094969.jpg.72860a06937fceb2dfccd7f4c053978e.jpg

Start engine knappen er klipset på baksiden av den sølvlisten, så den sølvlisten må vekk først som igjen betyr at dashbord listen må av. Og etter det så ser man hvordan det henger sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bytte start/stopp knappen til rød matt og leste ut "steg4" mapping for å endre til original før EU kontroll :) Så slipper de å få seg en overraskelse med launch control når de skal ruse på tomgang på avgass :-D

20190302_151949.jpg

20190302_153236.jpg

Snapchat-295696901.jpg

Endret av mowz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, mowz skrev:

Jeg bytte start/stopp knappen til rød matt og leste ut "steg4" mapping for å endre til original før EU kontroll :) Så slipper de å få seg en overraskelse med launch control når de skal ruse på tomgang på avgass :-D

Hadde jo vært litt artig å sett hvordan de hadde reagert på det da :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Daniel. skrev:

Hadde jo vært litt artig å sett hvordan de hadde reagert på det da :lol:

Helt enig, sånn foruten at det var min bil og jeg som fikk biltilsynet på nakken 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, macrorain skrev:

Vasket eksosen etter en lang vinter.. 😛 

1B9AB019-452F-4546-8332-7FAC3BB280E1.jpeg

Bare vasket du eller brukte du noe metall polish? Mine ble også ganske bra men noe misfarging jeg må prøve å få bort :-) #MøkkavinterOgSalt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, mowz skrev:

Bare vasket du eller brukte du noe metall polish? Mine ble også ganske bra men noe misfarging jeg må prøve å få bort :-) #MøkkavinterOgSalt

Første såpevann, så avfetting, og til slutt jukset jeg litt med noe vanlig polish jeg hadde stående, hadde ikke metall polish :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, macrorain skrev:

Første såpevann, så avfetting, og til slutt jukset jeg litt med noe vanlig polish jeg hadde stående, hadde ikke metall polish :)

 

Okey :-)  Får ta en litt grundigere vask og polish når det er litt bedre forhold ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Byttet låsekasse på traktoren (Allroad, reservebilen) da låsen sluttet å fungere, fikk låst bilen, men ikke låst den opp igjen. Det var litt av et styr for å få låst opp den døren , slik at jeg fikk byttet den låsekassen. Ble litt overrasket over at hele sulamitten med vindusramme og alt måtte ut bare for å bytte den låsekassen.

Skulle tro det var plass nok her...Men neida.DSC_8717.thumb.JPG.51b8c254bcacfb4a9e7a7648bd9bc3ba.JPG

Måtte renske hele døren.

DSC_8719.thumb.JPG.3dbb7ab7e39518a9923942b40bb985bb.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...