Reef89 Skrevet Mars 2, 2019 Share Skrevet Mars 2, 2019 4 timer siden, Tony Soprano skrev: På hvilken måte fjerner/monterer du knapper ? På førehand takk 😊 Alle knappene er bare klipset. P-knappen klarte jeg å lirke ut med plastverktøy Start engine knappen er klipset på baksiden av den sølvlisten, så den sølvlisten må vekk først som igjen betyr at dashbord listen må av. Og etter det så ser man hvordan det henger sammen Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mars 2, 2019 Share Skrevet Mars 2, 2019 (endret) Jeg bytte start/stopp knappen til rød matt og leste ut "steg4" mapping for å endre til original før EU kontroll Så slipper de å få seg en overraskelse med launch control når de skal ruse på tomgang på avgass Endret Mars 2, 2019 av mowz Reef89 og Tony Soprano reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 2, 2019 Share Skrevet Mars 2, 2019 3 timer siden, mowz skrev: Jeg bytte start/stopp knappen til rød matt og leste ut "steg4" mapping for å endre til original før EU kontroll Så slipper de å få seg en overraskelse med launch control når de skal ruse på tomgang på avgass Hadde jo vært litt artig å sett hvordan de hadde reagert på det da mowz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mars 2, 2019 Share Skrevet Mars 2, 2019 13 minutter siden, Daniel. skrev: Hadde jo vært litt artig å sett hvordan de hadde reagert på det da Helt enig, sånn foruten at det var min bil og jeg som fikk biltilsynet på nakken 🤣 Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Mars 2, 2019 Share Skrevet Mars 2, 2019 Vasket eksosen etter en lang vinter.. 😛 ///M-ini95, Marius2002 og Tony Soprano reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mars 2, 2019 Share Skrevet Mars 2, 2019 1 time siden, macrorain skrev: Vasket eksosen etter en lang vinter.. 😛 Bare vasket du eller brukte du noe metall polish? Mine ble også ganske bra men noe misfarging jeg må prøve å få bort #MøkkavinterOgSalt macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Mars 2, 2019 Share Skrevet Mars 2, 2019 34 minutter siden, mowz skrev: Bare vasket du eller brukte du noe metall polish? Mine ble også ganske bra men noe misfarging jeg må prøve å få bort #MøkkavinterOgSalt Første såpevann, så avfetting, og til slutt jukset jeg litt med noe vanlig polish jeg hadde stående, hadde ikke metall polish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Mars 2, 2019 Share Skrevet Mars 2, 2019 1 minutt siden, macrorain skrev: Første såpevann, så avfetting, og til slutt jukset jeg litt med noe vanlig polish jeg hadde stående, hadde ikke metall polish Okey Får ta en litt grundigere vask og polish når det er litt bedre forhold ute! macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Quark Skrevet Mars 13, 2019 Share Skrevet Mars 13, 2019 Byttet låsekasse på traktoren (Allroad, reservebilen) da låsen sluttet å fungere, fikk låst bilen, men ikke låst den opp igjen. Det var litt av et styr for å få låst opp den døren , slik at jeg fikk byttet den låsekassen. Ble litt overrasket over at hele sulamitten med vindusramme og alt måtte ut bare for å bytte den låsekassen. Skulle tro det var plass nok her...Men neida. Måtte renske hele døren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå