Simennzz Skrevet Juni 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2011 Utrolig! De har faktisk klart det utrolige; å gjøre 1-serien enda styggere! Og nå skal i tillegg BMW begynne å spy ut en FWD-modell.. Dette går rett ad undas Hvor har du det fra?... Det gjelder vel evt. ikke den nye F20. Jeg synes ikke at F20 er styggere enn E87 (den første 1-serien), men jeg hadde forventet noe mer sexy og "sintere". Det er ingen tvil om hvem den nye 1-serien er myntet på. Jeg vil tro at min bedre halvdel er midt i målgruppen. Byorientert kvinne med halvgamle barn (type: 10+ år). Polo blir for liten og Passat/Touran for stor. Den nye 1-serien blir en perfekt Golf konkurrent. Kan ikke en vennlig moderator flytte denne tråden til "Annet bil- & motorprat" forumet samt slette min 1-serie tråd. http://www.autoblog.com/2010/03/17/bmw- ... ve-models/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 http://www.autoblog.com/2010/03/17/bmw- ... ve-models/ Uff... dette høres ikke bra ut. La oss håpe at det evt. gjelder en ny BMW modell under 1-serien. Jeg er ganske sikker på at BMW skyter seg selv i foten hvis de innfører forhjulstrekk i 3 og 5-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Fronten var ikke så værst men jeg er ikke imponert over dette designet. Hakken ser jo ut som nye VW Polo, synes egentelig hele bilen hadde kledd VW emblem i front og hekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Den nye 1 serie (F20) skuffet stort og det gjorde den for 99% av bimmerpost (et av de største BMW forumen) sine brukere også. Frontlyktene er for store i forhold til bilens størrelse, støtfangeren fremstår som rotete og baklyktene virker helt feil på bilen. Når det er sagt så har jeg vendt meg mer til bilen etter å ha sett den flere ganger siden i går og bilen kan få et potensiale med litt modifikasjoner.. Aller helst burde den hatt en annen frontfanger, men det løser forhåpentlig M-sportspakke.. Når det gjelder forhjulsdrift så har en BMW insider Scott, for nevnte BMW forum bekreftet at vi kan forvente oss rot og kaos i fremtidens modellbetegnelse. Det vi i dag kjenner som 1 serie coupe og cabriolet kan i fremtiden bli kalt 2 serie. 2 serien vil dermed inkludere 2 serie coupe (F22), 2 serie cabriolet (F23) og en M2. 1 serien vil dermed bestå av 3- (F21) og 5-dørs (F22) versjon samt en 1 serie GT (F24) som mer eller mindre minner om en Golf Plus. Denne modellen vil ha framhjulsdrift. Det vi i dag kjenner som 3 serie coupe og cabriolet kan i fremtiden bli kalt 4 serie. I 4 serien vil vi finne 4 serie coupe (F32), 4 serie cabriolet (F33) og 4 serie Gran Coupe (F35, 4-dørs coupe - VW Passat). 3 serien vil derfor bestå av 3 serie sedan (F30), 3 serie stasjonsvogn (F31) og 3 serie GT (F34 - alà 5 serie GT). Jeg vet ikke helt om jeg liker den planlagte navneendringen, men når man ser på de så er de allikevel ganske logiske. Sedan, stasjonsvogn og GT får oddetall, mens coupe, cabriolet og Gran Coupe vil få partall. Dette åpner kanskje for en gjenoppliving av 8 serie - som en coupe og cabriolet versjon av dagens 7 serie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Å, så skuffa... Hadde virkelig trua på F20. Får se hvordan den ser ut på lanseringa når den tid kommer. Hadde skapt meg ett bilde av F20 med mer Z4 design, men dette var langt unna. Da får vi håpe F30 blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Det er spesielt det flate og uinspirerende området mellom grillen og forlyktene som får meg til å synke dypt ned i stolen av skuffelse. Designet er merkelig på den samme måte som BMW 2000 CS hadde et håpløst frontparti. BMW kan betydelig bedre og det er derfor litt trist å se at de gjentatte ganger bommer på detaljene. Her ser man spesielt godt den merkelige "butte" fronten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Syntes den var sprek jeg. Ikke noe WOW! men kul er den uansett. Fredrik: syntes spesielt BMW 2000 CS lignet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Vi har prøvd å avrunde her og fortsette i den andre tråden for å slippe å ha to tråder om samme emne. Fredrik, kan linke til den andre tråden i det første innlegget ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Samme stygge fronten som er på X1... Og enda styggere blir en X1-front på en liten 1'er! Unnskyld BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Hjalp jo masse bare med større hjul, litt senk og sota vinduer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Hjalp jo masse bare med større hjul, litt senk og sota vinduer! Javel... hvordan ble frontpartiet endret med større hjul, litt senk og sota vinduer? Større hjul og senk er ikke alt her i verden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Vi har prøvd å avrunde her og fortsette i den andre tråden for å slippe å ha to tråder om samme emne. Fredrik, kan linke til den andre tråden i det første innlegget ditt? Når ble du moderator?... Jeg har skrevet at tråden bør slettes og det får holde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Hjalp jo masse bare med større hjul, litt senk og sota vinduer! Javel... hvordan ble frontpartiet endret med større hjul, litt senk og sota vinduer? Større hjul og senk er ikke alt her i verden... Sa vel ikke at frontpartiet endret seg? Sa vel strengt tatt ikke hva det hjalp for heller, men jeg mente at helhetsinntrykket ble bedre på det Photoshoppa bildet. Kan vel ikke noe for at jeg ikke hater utseendet på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Vi har prøvd å avrunde her og fortsette i den andre tråden for å slippe å ha to tråder om samme emne. Fredrik, kan linke til den andre tråden i det første innlegget ditt? Når ble du moderator?... Jeg har skrevet at tråden bør slettes og det får holde. Det er vel ikke noen grunn til å slette det som allerede er skrevet. Holder med å stenge tråden. Det kryr jo ikke akkurat av moderatorer her? Tenkte bare å hjelpe til og holde litt orden, men det er tydeligvis ikke populært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Sa vel ikke at frontpartiet endret seg? Sa vel strengt tatt ikke hva det hjalp for heller, men jeg mente at helhetsinntrykket ble bedre på det Photoshoppa bildet. Kan vel ikke noe for at jeg ikke hater utseendet på bilen. Hvis du har fulgt med i diskusjonen vet du også at det stort sett er frontpartiet folk kritiserer. Da hjelper det ikke mye med store felger og litt senk. Noe det som regel ikke gjør etter min mening. En bil som ikke er fin uten store felger og litt senk blir ikke vesentlig finere med store felger og litt senk. Alt annet er en stor misforståelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå