ogee1 Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Den M-sportspakken gjorde en god del! Ser mye bedre ut når "øyenbrynet" går over i en "neserot" der mellom frontlykten og nyren, slik det gjorde på både e39, e46, e60 osv. Ser bra ut, men jeg synes skiltet er litt for klint opp i grillen, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Fant en sammenligning av Audi A3, F20 og Golf. Ligger også i første post Må si jeg syns Audi'en ser best ut utfra disse bildene. BMWen ser jo ut som et freakshow i forhold til disse to.. Dagens 1-serie har en grufull front, men denne er jo faktisk værre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Den M-sportspakken gjorde en god del! Ser mye bedre ut når "øyenbrynet" går over i en "neserot" der mellom frontlykten og nyren, slik det gjorde på både e39, e46, e60 osv. Ser bra ut, men jeg synes skiltet er litt for klint opp i grillen, kanskje? Ja, er forsåvidt enig i det. Skulle helst hatt alle biler uten skilt Men på den annen side er skiltet med på å bryte opp den ellers livløse og "bløte" fronten, slik som på standardversjonen, om du skjønner. Bildet under fremhever litt hva jeg mener. Uten skygger så smelter alt sammen til en dus greie. For lite struktur.. M-tech med de større luftinntakene i fangeren gjør i tillegg at lykter og nyrer ikke blir like dominerende. Det er liksom mer harmoni over det hele. Blir faktisk ikke lei av å sikle på den photoshoppede, sorte M-tech'en, som Saltkjelen la ut! Uten skiltet hadde den vært perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Er ihvertfall ikke tvil om at BMW fortsatt lanserer biler som provoserer og vekker følelser på en eller annen måte, og det synes jeg egentlig er mye mer spennende og interessant enn de som bare lanserer enda en lik bil til resten av modellrekken, eller noe som ingen noen gang snur seg etter uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Hmm, den fronten er ikke like grusom i dag som i går. Ser frem mot å se den "live" egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Enig, den "vokser på meg" også med stor hastighet! Tror faktisk jeg drømte om den svarte M-tech'en i natt Kunne godt tenkt meg en slik 118i, tor den motoren holder i massevis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 ":wtjw2ywg]Hmm, den fronten er ikke like grusom i dag som i går.Ser frem mot å se den "live" egentlig. Jeg er også helt enig.... designet modnes hurtig på en positiv måte. Dette blir veldig spennende. Jeg skal iallefall prøvekjøre en 116i/118i så hurtig som mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Tror jeg trenger langt tid for å fordøye den der. Rent umiddelbart synes jeg ikke det ser spesielt lovende ut. Fatter ikke hva de tenker på med den fronten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Kom over fire interesante videoer. Den første viser en photoshop på hvordan bilen kunne (eller burde?) se ut: Den andre viser en sniktitt av bilen i et studio. Synes at bilen kledde sølvfargen ganske godt, og at hekken ser bedre ut i sølv enn i rødt for eksempel. Synes og at fronten ser bra ut fra rett vinkel: Og to videoer av bilen i bevegelse. Den første i dagslys.. http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... Z5GcQVEENs] ...den andre i skumring og mørke, hvor man bedre kan se hvordan lysene ser ut: http://www.youtube.com/watch?v=AuMu83hhWXM&feature=player_embedded Dette kan bli meeget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 I bevegelse fungerer designet helt klart mye bedre. Jeg tror også at dette blir meget bra. Endelig en alminnelig ny BMW jeg faktisk har lyst på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Jeg er fortsatt litt usikker, men den vokser helt klart på meg. Jeg trenger uansett ikke en slik bil på mange år, så den rekker nok å modne seg godt Dagens 1-serie coupe tror jeg kommer til å bli skikkelig etterspurt på bruktmarkedet om få år, når prisene kommer seg litt ned. Det er helt klart en bil jeg hadde likt å ha i mitt eie. Den tilsvarer jo på mange måter dagens e46 coupe. Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Fant en sammenligning av Audi A3, F20 og Golf. Ligger også i første post Må si jeg syns Audi'en ser best ut utfra disse bildene. Her synes jeg faktisk A3en ser best ut fra alle vinkler, til og med innvendig. Men interiøret i F20 er ikke så galt og hadde det vært M-sport versjonen på de bildene over her så hadde den nok slått bedre ifra seg. Men jeg tror nok som mange mener så kommer jeg til å like den bedre og bedre etterhvert, bare man får litt tid på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Golf VI faller i alle fall helt igjennom og virker direkte gammeldags nå. Problemet med A3 er at vi har sett designet mange ganger før. Designet er en evolusjon, men også i høyeste grad gjenbruk av et kjent designtema. Audi skal virkelig passe seg for ikke å male seg inn i det samme hjørnet som BMW var i etter E36/46, E39 og E38... elegant, men kjedelig og lite inspirerende. BMW måtte åpenbart prøve og feile litt før de fant formen. E60/E65/E90 var intet spesielt og vil nok i fremtiden huskes som litt av et intermesso når det gjelder BMW. Nå ser vi imidlertid hvor elegant F01 plasserer seg etter E38 og F10 følger etter E39. På den annen side ville hverken F01 eller F10 vært mulig uten E65 og E60. Det skal bli spennende å se hvordan den nye F30 fremstår vis av vis E46... eller E90. Med tanke på hvor feminint designet er på den nye F20 vil jeg tro at det er E46 F30 kommer til å slekte mest på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Det Golfen feiler på, som BMW er veldig flinke til, er å holde panseret lavt over hjulbuen. Golfen får et veldig høyt utseende, mens BMWen er lav og fin. Ut fra disse bildene synes jeg både Audien og Golfen ser kjedelige ut, men de kan jo bedre med litt styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 tror det at når man får se den i virkeligheten, så er den nok mye penere å se på så er det jo som regel sånn at når man får prøvd en så god bil som bmw, uansett type, blir man så imponert at man faktisk begynner å like bilen har skjedd meg mang en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå