Fredrik Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Tesla Model S... ganske elegant og sjekk størrelsen på skjermen til underholdning og kommunikasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37949572 Hiv o hoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Den var absolutt helt nydelig... med fargetilpassede kapsler, den fantastiske twincam rekkesekseren på 2746 cm3 og det hele. Vil man kjøre en eldre og klassisk Mercedes-Benz med stor motor til relativt små penger så skal man kjenne sin besøkelsestid nå. Løp og kjøp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Må si jeg har et problem med slike touchskjermer i bil. Hvordan i all verden skal en klare å navigere seg rundt på en slik uten å ta øynene fra veien? Det er utrolig mye lettere å treffe hardwareknapper, enn knapper som kun er vist på en helt glatt flate. Den MB'en så velholdt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 ":2umgchsm]Må si jeg har et problem med slike touchskjermer i bil. Hvordan i all verden skal en klare å navigere seg rundt på en slik uten å ta øynene fra veien?Det er utrolig mye lettere å treffe hardwareknapper, enn knapper som kun er vist på en helt glatt flate. Den MB'en så velholdt ut Enig, designet på interiøret var noe nær vulgært i utforming, ikke min kopp te. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Jeg synes ikke at interiøret er vulgært, men det er spesielt og representerer helt klart noe nytt. Som navi gir den store skjermen helt nye muligheter når den er i A4 format og en regulær browser. Tenk bare så kult å ha den originale Spotify applikasjonen i fullt format som spiller i bilen. Eller som en 50:50 løsning med navi på den øvre halvdelen og Spotify på den nedre halvdelen... Det er også artig at Model S tilbyr 2 ekstra sitteplasser a la Mercedes-Benz W124 T-modell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Fader så ekkelt det må være å sitte den veien når man kjører da. Imidlertid må det jo anses å være en interessant løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Den løsninga har jeg sitti mang en time i, det var da en 123T-bil Har ellers det samme i s124'n, men det er heller lite brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Gleder meg forøvrig til å se Model S i levende live. Er det klart hvordan prisen blir i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Såvidt jeg forstår 230K! ...og det for en bil som klarer 0-100 Km/t på 5,6 sekunder, 195 Km/t og har en rekkevidde på 255 Km med den minste batteripakken (maks 480 Km). En hurtigladning tar 45 minutter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Jøss, kun 230 000,- Det er ikke dårlig med det designet og den akslerasjonen, greit nok så blir den tatt av en Passat 1,9 TDI på toppfart og en 77 Cadillac 8,2 V8 på rekkevidde men likevel da Med de veiene i Norge så holder jo dette i massevis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 25 mil? Det er ikke så ille, men du kommer deg ikke frem i Norge med den rekkevidden, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Det kan være et sjakktrekk å kjøpe bilen før finansdepartementet ombestemmer seg vedr. avgiftsfritaket for elektriske biler. Mye kan tyde på at amerikanske Tesla med Modell S har løst den goriske knuten når det gjelder elektriske biler (ytelse, rekkevidde, bruksvennlighet og sexappeal)... Mads: Tesla Modell S kan leveres med tre forskjellige batteripakker fom. 255 Km tom. 480 Km. Den største batteripakken holder helt fint i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Men da koster bilen VELDIG mye mer enn 230, jeg kan tippe hvert fall det dobbelte hvis jeg ikke er helt på bærtur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Men hvor ofte kjører du 255km på en dag? Skjeldent vil jeg tro. Den lille batteripakka holder nok i massevis for den vanlige mann i gata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå