Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
bøs!!

Takker! :)

Ble veldig fint dette Larsinnj!

Dere slipper eventuelle forsinkelser av meg i år da -.-

hils god tur til hele gjengen fra meg da :)

- Håkon

Hehehe, at det ble en times tid forsinket spilte ingen rolle for min del vertfall! At det gikk litt mere tid var vel den største bagatellen av dem alle! :P Værre med bilene, og ikke minst felgene synes nå jeg da! ;)

Ja, vasket den nå, så skal den få et lag med SV Shield i morra! ;) Så håper jeg virkelig at den fuckings forkjølelsen og rævva formen slipper taket snart!!! [-o<[-o<[-o<

• 2 years later...
Skrevet

Har vært veldig inaktiv på alt som heter forum en god stund, men satser på at det blir bedre utover høsten/vinteren. 

Har fått skilter på denne i sommer, så er deilig å endelig få kjørt den! :smile: Har fått på noen mil nå, og har ikke hatt så veldig med problemer. Abs-lampa lyser, noe jeg skal se på i vinter, pluss at den fusket noe vanvittig på tur hjem fra E30meet, men det tror jeg skyldtes dårlig bensin. Fylte 95okt da de ikke hadde noe annet, og da begynte den å gå rart. Fikk fylt et par ganger med 98 så ble den bra igjen. Har kjørt på 98 etter det, og har heller ikke vært noe problem :)

Par bilder har det blitt også! :)

DSC_8079-Edit_zps4ecl2anj.jpg
DSC_8076-Edit_zpsbaeo78b5.jpg
DSC_8089-Edit_zpsjmnm9n5x.jpg
DSC_8111-Edit_zpsmh66wovm.jpg
DSC_8121-Edit_zps2b5zl5w3.jpg
DSC_8124-Edit_zps9hc56ixy.jpg

Fra E30meet

10734076_1599654473629252_25039307912464

Skrevet

Bmwer med 6er er vel ment å gå på 98 det er vel kun da de oppnår sitt fulle potensiale også

Sitter 4'er i denne.

Jeg kjørte 95okt på min E30M3 uten problemer, så syns det var litt rart din fusket på 98.

Skrevet

Den er chippet, men vet ikke om det har noe å si.. Kan jo prøve å sette i originalchipen igjen å se om den fusker da. :)

Åja, da er nok det grunnen. :) Uansett, veldig pen bil!

Skrevet

Fin bil! :))). Skjer det noe med m-tech1 bilen snart? :)

Sent fra min HUAWEI GRA-L09 via Tapatalk

Joa, den står her, men av diverse grunner står den akkurat likedan som den har gjort de siste par åra. Er litt røvelse i fjøset nå. Blir vel traktorparkering osv i første omgang, men satser på å få opp bukk etterhvert så jeg kan begynne å pille litt i den igjen. Har jo sommerbil på veien nå, så tar det ikke så tungt. :) 

Feit M3 du har her! Likte det siste bildet også ;)

Takk for det! Kult å se at det dukker opp bilder av den på forskjellige sider også. Selv om ditt er det eneste jeg har funnet hittil :P 

Åja, da er nok det grunnen. :) Uansett, veldig pen bil!

Syntes faktisk jeg kjente at den fusket litt til tidligere i dag, så er vel kanskje ikke bensin likevel... 

Takk for det! :) 

Skrevet

Takk for det! Kult å se at det dukker opp bilder av den på forskjellige sider også. Selv om ditt er det eneste jeg har funnet hittil :P

Hehe, ja. Tar gjerne en fotoshoot en gang hvis du vil ;) Bare å si ifra!
Skrevet

Cecotto du har også? Så du la ut en mørk en på facebook en dag her. Farsken, har ikke du en orange en, pluss den banebilen da? :P 

Fikk skilt på denne i sommer nå. Har vel hatt den i 4 år. Importert fra Sverige. :) Har faktisk stort sett fungert som bruksbil i sommer, og jeg blir bare mer og mer glad i den, til tross for at den er litt i stiveste laget til bruksbil å være! :P Kjørte over 30 mil med den i går. Null stress :) 

Men er vel ikke lenge til den må settes på vinterlagring igjen heller.. :( 

Skrevet

Cecotto du har også? Så du la ut en mørk en på facebook en dag her. Farsken, har ikke du en orange en, pluss den banebilen da? :P

Fikk skilt på denne i sommer nå. Har vel hatt den i 4 år. Importert fra Sverige. :) Har faktisk stort sett fungert som bruksbil i sommer, og jeg blir bare mer og mer glad i den, til tross for at den er litt i stiveste laget til bruksbil å være! :P Kjørte over 30 mil med den i går. Null stress :)

Men er vel ikke lenge til den må settes på vinterlagring igjen heller.. :(

Nais :)  ja leste just igjennom tråden din

Solgte just den oransje, måtte la den gå når jeg kom over denne.

Ja kan nok kjøre en måned til her i sør i hvert fall. :D

11224789_10153618083104134_5617587037347

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...