E34Stvg Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Vet ikke helt hva jeg synes om denne enda. Uansett så hjalp det voldsomt med M pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34Stvg Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 Nå med bilder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 De frontlyktene er bare vanvittig stygge! Ellers er jo bilen ganske stilig med M pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Frontlyktene blir bare penere og penere etter min mening, særlig med m-sportpakken. Utrolig lekker. Eneste baklyktene som ser litt kjedelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 forferdelig stygge frontlykter, men ellers så var den grei. Gleder meg til å se coupe utgaven... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Jeg tror at frontlyktene er vesentlig mer elegante "live", men at noen trenger litt mer tid for å venne seg til designet. Den nye 1-serien er helt klart interessant.... veldig interessant.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 denne var ikke spes pen ass. likte iaffal baklyktene. og hva skjer med at at alle skal ha led lys forran? tenker på den stripa nederst der. firkantede angle eyes og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Tror nesten jeg må se denne live for å finne ut om jeg liker den eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_ Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Lyktene så kule ut, spørr du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Utrolig fet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 IKKE bra, den forrige ser MYE bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Fangerne og M pakken var ganske stilig, men klarer ikke helt å like lyktene både foran og bak. Liker heller ikke konseptet med blinklys i speil, det hører ikke hjemme på bmw imo. Mulig jeg liker bilen bedre når jeg får sett den live da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 denne var ikke spes pen ass. likte iaffal baklyktene. og hva skjer med at at alle skal ha led lys forran? tenker på den stripa nederst der. firkantede angle eyes og. LED er den nye teknologien, så det er virkelig på tide at BMW begynner med hardkjørt på LED teknologien i sine lys. Stripen i bunn av lyktene er ikke lys, men et designelemet i lykten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Er det ingen som reagerer på at M-pakken er 98% lik M-pakken til forrige generasjons 1-serie? Pent er det, men de kunne jo prøvd å fornyet designen litt der også. Når det er sagt tror jeg ikke den nye coupèn blir finere enn den jeg har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Og her er Performance utgaven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå