Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hmmm.... mon tro om det finnes mange E60 med slikt i vognkortet... 8)

9nb8shy8dh2ohrmwdylj.jpg

Du må få på M-ratt, saltkjelen :D

Det blir nok ikke M-ratt på denne. Har imidlertid kommet over et ratt med varme og tilhørende deler som jeg funderer på. Har ikke lyst til å svi av en halv formue på ny airbag, så da får et standardratt fungere. Heldigvis er det en del tykkere enn det er for E39 sitt vedkommende.

Den har blitt griserå nå:D Gjør seg med senk, felger hjul og litt andre detaljer:) Er ganske bra drag i 525d også, hvertfall med chip :)

Takk for det! Kommer antakeligvis til å gå for ESS motiroppgradering etter at jeg har hatt neste service. Jeg må ellers tilføye at jeg syntes 525d i bunn og grunn går mer enn bra nok den dag i dag også.. :)

va med svak soting av hoved lykter ? ska du ha borrelås må du satse på 3M duallock :) montert skilta med det den er rå

Velger å droppe alt av slike ulovligheter (Les: solfilm foran, tonede lykter osv). De neste oppgradeingene blir nok ettermontering av originalt utstyr.

er tøft og se denne ligge bak seg i speilet ja, er fin :)

Takk for det Joachim :)

Helt kanon!! Virkelig lekkert..! Går det an å ha så mange andre planer med bilen annet enn ekstrem perfeksjonisme ang. gnikking og gnukking selv av understellsdeler?

Hehe, takk for det R. Det finnes alltid mange planer, men hvor mange som blir en realitet vil tiden vise. Jeg er fortsatt mottakelig for forslag, men etter en større "inspeksjon II service" på kroppen, så tar det nok noen måneder før bilen er aktuell.. :lol:

Dette er bærre lekkert! Knallfin e60 med di rette modifikasjonene :D

Takk for store ord, 740AV.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hehehe, artig! :lol:

Dette bildet minner meg om et tilsvarende bilde jeg fikk fra ///Magnus her på forumet for noen år tilbake hvor han poserte med sin E46 M3 foran det samme skiltet. Synd jeg ikke finner igjen det. Når det er sagt så trenger jeg vel ikke legge skjul over at jeg (familien) kommer fra Saltkjel/Saltkjelen.. ;)

Her er for øvrig LED i blinklysene som jeg lovet å holde deg oppdatert på. Jeg vet ikke om de gir feilmeldinger da jeg kodet vekk pæresjekken for flere måneder siden.. Trykk på bildet for film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, artig! :lol:

Dette bildet minner meg om et tilsvarende bilde jeg fikk fra ///Magnus her på forumet for noen år tilbake hvor han poserte med sin E46 M3 foran det samme skiltet. Synd jeg ikke finner igjen det. Når det er sagt så trenger jeg vel ikke legge skjul over at jeg (familien) kommer fra Saltkjel/Saltkjelen.. ;)

Her er for øvrig LED i blinklysene som jeg lovet å holde deg oppdatert på. Jeg vet ikke om de gir feilmeldinger da jeg kodet vekk pæresjekken for flere måneder siden.. Trykk på bildet for film.

[

]

hehe ja var en tur til Oslo i helga og bråbremset når jeg såg det skiltet og tenkte på deg med engang og måtte jo bare stoppe og ta bilde, dama fikk jo brusen i halsen, stod bokstavlig talt på bremsen :mrgreen:

Det der såg jo meget bra ut ;) er det SMD LED pærer?

Må få deg facelift kule nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...