Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Tja. Ja, hva er gjort siden sist..  :-k

 

Det har ikke skjedd så veldig mye annet en båt og sol i hele sommer. Har dog ettermontet LCI klimapanel, og så holder jeg på med å montere avtagbart tilhengerfeste. Har en tanke om å ettermontere AUX for baksetepassasjerer og "gong-gong" på setebeltene, men strengt tatt er det ikke så stort behov for det. Kjekt å ha er det riktignok. E39´en er ferdig og den fikk vel nylig integrert garasjeportåpner. :)

 

post-38588-0-69106000-1408116659_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg kjøpte en 433MHz sender/mottaker på ebay. Kjøpte også en ekstern antenne som jeg koblet på mottakeren siden senderen i speilet på min E60 ser ut til å sende med litt lavere effekt enn den medfølgende senderen. I bilen må jeg nå 10 meter fra med lukket port (garasje i betong). Med den medfølgende senderen kan porten åpnes fra 50 meter. Har tenkt å montere antennen på utsiden av garasjen for å forbedre mottak fra bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Softclose på gang?

 

Jepp! Har bilen til lakkering og fant ut at jeg like gjerne kunne gjøre dette nå som dørtrekkene var tatt av igjen. 

 

Faen Lasse. Julegave til meg selv i år blir soft close samme med CA :P

 

CA er ikke så viktig i mine øyne, da det knapt fungerer (et par av håndtakene på F01´en er defekt - for å illustrere "kvaliteten"), men SCA derimot er noe annet. :D

 

Hmfr, hvor fant du det? :roll:

Har vært på jakt etter soft close-motorer i årevis uten å komme over noe til en fornuftig pris.

 

Det var ikke lett å finne, men jeg fant via en kar i Litauen til en nogen lunde fornuftig pris. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg liker det jeg as. Må bare finne et billig webasto kit også. Er kaldt!

 

Skulle gått an å programmere setevarme med timeren på ventilasjonsanlegget. Send meg delenr på kontakt til låsene lasse så skal jeg fly og ta til deg ASAP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...