Gå til innhold

Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt


Saltkjelen
 Share

Anbefalte innlegg

Og dette er noe jeg må bestille time og få gjort på verksted og betale godt for regner jeg med?

Synes det er sløkket opplegg at man ikke får gratis oppdateringer når man kjøper en bil. Om jeg kjøper et dataprogram som windows e,l så får jeg gratis oppdateringer til de slutter å oppdatere.

Logisk sett burde det vært slik mener jeg.

Skoda, (som jeg hadde før) opplevde jeg faktisk bedre kundebehandling enn hos BMW :!:

De sa at oppdatering til navi og multimedia egentlig kostet penger, men de hadde bestemt seg for å oppdatere dette gratis til alle sålenge bilen var innenfor 5 år (garantitid)

BMW for ekempel har en garantisak på min bil med registeret nå som de skulle ta kontakt med meg for å få fikset opp i raskest mulig.

Som forvnetet, hører jeg ikke noe og må selv purre for å få det til :/

Og første gangen jeg forklarte de om dette problemet bare avviste de meg at det faktisk var noe galt.

Alt var som det skulle være mente polakken som skrudde på bilen. Måtte en annen mekaniker til når de tok service på bilen for å konstatere at det var noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at dette er noe en BMW forhandler vil gjøre for deg, men jeg ville anbefalt deg å ta kontakt med Patryk / Bimmer-tech.net for nettopp dette. Hvis jeg ikke tar feil tar han 149EUR for BMW Live / Internett aktivering, men du må ha en kodekabel i tillegg. Jeg tror han selge denne for rundt 50EUR. Da remotekoder han via din bærbare PC. Meget dyktig og pålitelig kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at dette er noe en BMW forhandler vil gjøre for deg, men jeg ville anbefalt deg å ta kontakt med Patryk / Bimmer-tech.net for nettopp dette. Hvis jeg ikke tar feil tar han 149EUR for BMW Live / Internett aktivering, men du må ha en kodekabel i tillegg. Jeg tror han selge denne for rundt 50EUR. Da remotekoder han via din bærbare PC. Meget dyktig og pålitelig kar.

Takk for tipset :)

Er det forresten noe grunn til at ikke BMW kan gjøre dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det går ikke an".

Tror forøvrig dette er relativt enkelt å gjøre selv også. Jeg synes Patryk tar blodpriser for mye av det han gjør, men du er sikret at det blir gjort skikkelig.

Edit: Vil tro det er dette som trengs. Mulig en må registrere seg for å kunne lese dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg har lenge vært i tvil om jeg skal gå for ettermontering av dette eller ikke, men jeg har aldri greid å legge tanken bak meg. Listen er riktignok kun prøvemontert, så det gjenstår litt arbeid for å få det opp og gå. Hva mener folket?

Hot or not?

0g97u0qwjak5slovqgk5.jpg

308mq6eiuwl3cqr48as0.jpg

s0suovf90nt29ibqvobs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk original-listen er mye penere i dagslys, står fint til interiøret. Men ingen tvil om at det er stilig med opplyst BMW om kvelden.

Hipp som happ, du får se hvor mye det koster, men kjenner jeg deg rett har du fått til et godt kjøp uansett :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er hva? Er den første original, eller er det to forskjellige du har prøvd? Uansett, så syntes jeg at den i midten ble kanskje litt for "bling". Kunne nok vært penere om den hadde vært lakkert i en mørkere farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk original-listen er mye penere i dagslys, står fint til interiøret. Men ingen tvil om at det er stilig med opplyst BMW om kvelden.

Hipp som happ, du får se hvor mye det koster, men kjenner jeg deg rett har du fått til et godt kjøp uansett :wink:

De er dyre, alt for dyre i grunn, men listene som sitter i bilen er stygge (og knirker) så bytte lister må (bør/vil) jeg uansett. Da blir det plutselig ikke "så mye mer" for å få de belyste i børstet aluminum når de allikevel skal byttes. Jeg kan jo vurdere M-lister eller Individual, men sistnevnte koster like mye som de belyste.

Hva er hva? Er den første original, eller er det to forskjellige du har prøvd? Uansett, så syntes jeg at den i midten ble kanskje litt for "bling". Kunne nok vært penere om den hadde vært lakkert i en mørkere farge.

Den første er den originale som sitter i bilen og de to i bunn er belyste lister i børstet aluminium. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg syntes jeg heller, men jeg tror nok at bildene gir et litt urettferdig inntrykk av den nye listen. Jeg skal se om jeg ikke få knipset noen bedre bilder senere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på det siste bildet så ser det litt bedre ut, og man ser bedre hvordand et egentlig er. Bildet i midten fikk en "krom"-effekt over seg. Vurderte selv disse en gang, men siden bilen er en edition-modell og det er det som står der hos meg syntes jeg det var litt dumt å bytte de ut. I tillegg kunne BMW vært litt mer fantasifulle med logoen di har brukt i listene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to Min biltråd - F11 M550d Individual, G26 i4 M50 Individual, X5 30d & E61 525d prosjekt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...