hao Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Mener ikke at de vil ha en orginal utseende E36. Virker på meg som at eneste styling som er bra på forumet er M3. Synes det er positivt at noen prøver noe annet. Men ikke alle er heldige da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Mener ikke at de vil ha en orginal utseende E36.Virker på meg som at eneste styling som er bra på forumet er M3. Synes det er positivt at noen prøver noe annet. Men ikke alle er heldige da Er en av minusene med forum som dette, hvis ikke bilen din er heelt lik de andre har du ikke peiling. Kan det virke som av og til iallefall. For å sette det litt på spissen såklart. Jeg er heldigvis så gammel at jeg vet hva jeg liker og kjøper tingene mine kun til meg selv, men det er nok av de som lar seg styre av o`store hypen. Til neste sommer tipper jeg det er ganske så mange som angrer på at de har slipt ned bilen og latt den ruste i stykker feks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Det var på akkurat samme viset med e30 når jeg var 18-20 år. Det er grunnen til at gode e30er med litt motor, er svindyre, og nesten er like sjeldne som hønsetenner, i dag. Vi vil nok se samme utviklingen på e36 om få år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 OEM+ er den beste stilen man kan kjøre på stort sett alle biler. Originale fangere osv, men små oppgraderinger som feks. en leppe, felger og senk, men som gir store betydninger for utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hhuseboe Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Her er min, tilsynelatende orginal. Eneste oppgraderingene som er gjort er nye felger, hvite blinklys og senkefjærer bak (2 siste gjort av forrige eier). Dette er og forblir en bruksbil og bruker heller pengene på og ha den tiptop mekanisk stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 E36 er en kjempefin BMW når den fremstår som mer eller mindre original. Savner min gamle 1997 E36 323i litt når alt kommer til alt, men det er forskjell på å kjøre 550 Km på en tank og 1100 Km på en tank... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Det var på akkurat samme viset med e30 når jeg var 18-20 år.Det er grunnen til at gode e30er med litt motor, er svindyre, og nesten er like sjeldne som hønsetenner, i dag. Vi vil nok se samme utviklingen på e36 om få år. Tenk på E90en om noen år da, skrekk og gru E36 er en kjempefin BMW når den fremstår som mer eller mindre original. Savner min gamle 1997 E36 323i litt når alt kommer til alt, men det er forskjell på å kjøre 550 Km på en tank og 1100 Km på en tank... 550 km rekkevidde var lite, hvor stor tank var det i den da? Min 93 Audi 100 2,6 hadde rekkevidde på hele 1250 km med full 90 liters tank, kjørte fint en 3 uker på en tank med den! Men det var når den skulle fylles det svei i lommeboka, bilen hadde atpåtil blitt bortskjemt med 98 blyfri siden den var ny så den foretrakk kun 98 Muttern fylte 95 på den en gang og demonstrerte den med ugjevn tomgang og grovere gange! (Bilen hadde forøvrig en av de beste V6 lydene jeg har hørt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 550 km rekkevidde var lite, hvor stor tank var det i den da? Min 93 Audi 100 2,6 hadde rekkevidde på hele 1250 km med full 90 liters tank, kjørte fint en 3 uker på en tank med den! Men det var når den skulle fylles det svei i lommeboka, bilen hadde atpåtil blitt bortskjemt med 98 blyfri siden den var ny så den foretrakk kun 98 Muttern fylte 95 på den en gang og demonstrerte den med ugjevn tomgang og grovere gange! (Bilen hadde forøvrig en av de beste V6 lydene jeg har hørt) Er det ikke 60-65 liters tank på E36 da? Med litt inspirerende kjøring detter man fort ned på 5-600 Km på en tank med en 325i/323i/328i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 550 km rekkevidde var lite, hvor stor tank var det i den da? Min 93 Audi 100 2,6 hadde rekkevidde på hele 1250 km med full 90 liters tank, kjørte fint en 3 uker på en tank med den! Men det var når den skulle fylles det svei i lommeboka, bilen hadde atpåtil blitt bortskjemt med 98 blyfri siden den var ny så den foretrakk kun 98 Muttern fylte 95 på den en gang og demonstrerte den med ugjevn tomgang og grovere gange! (Bilen hadde forøvrig en av de beste V6 lydene jeg har hørt) Er det ikke 60-65 liters tank på E36 da? Med litt inspirerende kjøring detter man fort ned på 5-600 Km på en tank med en 325i/323i/328i... Jo var det jeg trodde, 60 liter har i allfall E90en min! Synes 60 liter er litt knapt i E90en, selv om motorene er blitt mer og mer effektive! Det må da være større tank 330I og 335I, en Golf 5 1,6 har liksom 55 liters tank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Tenk på E90en om noen år da, skrekk og gru Jeg tviler på at hverken jeg eller du har e90 når den når det stadiet som e36 er på i dag. Nå skal det sies at jeg ser en del e46 med til dels smakløse løsninger, og de første e90 begynner å bli såpass billige nå, at jeg tviler på det går lang tid før vi ser noe av det samme på den modellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 550 km rekkevidde var lite, hvor stor tank var det i den da? Min 93 Audi 100 2,6 hadde rekkevidde på hele 1250 km med full 90 liters tank, kjørte fint en 3 uker på en tank med den! Men det var når den skulle fylles det svei i lommeboka, bilen hadde atpåtil blitt bortskjemt med 98 blyfri siden den var ny så den foretrakk kun 98 Muttern fylte 95 på den en gang og demonstrerte den med ugjevn tomgang og grovere gange! (Bilen hadde forøvrig en av de beste V6 lydene jeg har hørt) Er det ikke 60-65 liters tank på E36 da? Med litt inspirerende kjøring detter man fort ned på 5-600 Km på en tank med en 325i/323i/328i... Jo var det jeg trodde, 60 liter har i allfall E90en min! Synes 60 liter er litt knapt i E90en, selv om motorene er blitt mer og mer effektive! Det må da være større tank 330I og 335I, en Golf 5 1,6 har liksom 55 liters tank er 60 liters tank på e36 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Min 93 Audi 100 2,6 hadde rekkevidde på hele 1250 km med full 90 liters tank, kjørte fint en 3 uker på en tank med den! Og hvordan i all verden klarte du det? Ren cruising på motorvei? Det tilsvarer nemlig et forbruk på 0,73ltr/mil det. Det er rundt regnet 2 dl mindre enn det oppgitte blandede forbruket for disse bilene. Måtte inn og google, for jeg disponerte nemlig en slik bil en periode for mange år siden. Fin bil. God å kjøre, og fin lyd ja. Men den var både lat og tørst. Var bare så¨vidt den lot seg kjøre under literen på blandet. Og det var med helt normal kjøring. Dette var en sedan, uten quattro. (I god stand) For å komme litt inn på tema igjen, så trodde jeg hensikten med styling var å skille seg litt ut? Når man gjør det enklest ved å holde bilen original, så er vel ingenting bedre enn det? Her er min originale: Får heller tåle litt trekk for E46 felgene. Her er den med tidsriktige hjul: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Den var pen, Cosmo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 1250km ( 2,6 L)på en tank var Dagens! Jeg syns styling kan se fint ut hvis den er gjennomført, hadde vært kjedlig med org bmw over alt, men seff japse dritt kler ikke tyske biler, bmw skal være clean,brei og frekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Senk,Frontspoiler (M TECHNIC) å pene felger er alt du trenger på E36 som med alle andre biler som REGEL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå