Gå til innhold

Nye BMW 3-serie F30 - offisielle bilder.

noekult
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 245
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har selv testet F30 320D med sportsautomat (sportline), og kan ikke si annet enn at jeg likte den. Godt drag i motoren og bilen ser bra ut, både inn- og utvendig. Så gjenstår det å se om holdbarheten blir like god

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som betyr noe i Kina er... status, status og status. Ergo har en lang 3-serie større verdi enn en kort 3-serie så lenge den er større og virker mer imponerende. En slags minilimousine må vite... :roll:

http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10057427

Akkurat hjemme igjen etter en rundtur gjennom Kina, Malaysia og Singapore hvor jeg ble fraktet ganske mange hundre km i bil, og det var ganske fasinerende å se hva som ruller rundt på kinsesiske veier, for ikke å si veiene i seg selv og hvordan det kjøres på dem!Kommer for øvrig litt bilder etter hvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

F31 er under sterk vurdering, da jeg har blitt ganske så utstyr kresen og vet hva jeg vil ha. Sånne små ting som man setter pris på i hverdagen. Oppvarmet ratt i e39... Tenker ikke over det, men fader så godt å ha på kald vinterdag! Blitt enig med madammen at når vi flytter igjen så er det fresh start mtp bil. Så da tenker jeg evnt f31 335 splitter ny, e53 4.8is , w211 e55amg estate eller e61 m5 touring... Har liten djevel inni meg som ønsker stor motor, med riktig lyd. Ikke en firrer :( Og da evnt gå for noe eldre biler med stor motor eller som sagt f31... Den blir jo svindyr, men har ikke hjertet til å ha en firrer eller traktor under huven når jeg først skal handle en bil jeg kommer til å ha i mange år framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, BMW kan virkelig skryte av at de lager markedets peneste stasjonsvogner :) Synes dette var riktig så bra jeg, og denne må vi bare bli vant til for denne kommer vi til å se mye av fremover :wink:

Ryktene går om at de ligger flere "mindre" rekkeseksere på lur til F30 så dette tegner bra :) Så nå krysser jeg fingre, armer og ben for at dette stemmer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og ble ganske lik 5'ern bak som forventet :applause:

Ja, dessverre.... Utrolig kjedelig at det ikke lages mer særtrekk for hver modell, men at dette må vike for særtrekk for et samlet merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dessverre.... Utrolig kjedelig at det ikke lages mer særtrekk for hver modell, men at dette må vike for særtrekk for et samlet merke.

Synes ikke det gjør noe. Det er fortsatt stor forskjell på denne og F11 i motsetning til Audi der du skal være god for å se hva som kommer mot deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det gjør noe. Det er fortsatt stor forskjell på denne og F11 i motsetning til Audi der du skal være god for å se hva som kommer mot deg..

Forsåvidt enig, bortsett at her blir problemet å se forskjell når man kommer kjørende bakfra.. 5- og 3-serien er jo helt "dønn" like bakfra nå.. En ting som forøvrig irriterer meg litt hos BMW er at jeg synes de bruker et lite knepp for små eksosrør på bilene sine. Jeg skal ikke ha "svære" rør, men de er litt for små. Selv A4´n jeg har nå har større rør enn en 530.. Når bilen er såpass stor, kreves det rør som står i forhold til størrelsen på bilen, de ser jo ut som noen sugerør som stikker ut bak, spesielt på forrige generasjon 5-serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...