TRF Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 :applause: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 +1 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Skriver meg på takkekortet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Uten Bimmers.no hadde jeg mest sansynlig kjørt BMW'en på sjøen for lenge siden! Hjertlig takk for den viktige jobben dere gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Henger meg på her Syns det skulle vært minst 200 kr i året for å være medlem, og at noen av spaltene ikke kunne ses fra de uten medlemskap. Da hadde Gunnar fått litt igjen for strevet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Enig med deg, Yngve. Hadde gjerne betalt. Tror vi hadde blitt kvitt en del useriøse brukere med en slik ordning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Enig med deg, Yngve.Hadde gjerne betalt. Tror vi hadde blitt kvitt en del useriøse brukere med en slik ordning. Hiver meg på den her ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Aner ikke hvem Gunnar er, men virker for meg at det er han som starta hele kalaset? Isåfall tar jeg av meg støvet og bøyer meg i hatten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Jeg lærer noe nytt hver dag! Samtidig blitt kjent med en del forskjellige folk. Noe jeg setter stor pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Det er ingen tvil om at bimmers er et kjempeforum, men hvor er Gunnar?... Jeg har den største forståelse for at familie og jobb krever sin mann, men i mange sammenhenger savner vi deg faktisk her inne Gunnar. Når dette er nevnt gjør moderatorene uten tvil en meget fin innsats... respekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Hadde det ikke vært for bimmers hadde jeg aldri brukt så mye kroner på bil, møkka forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Yndlignsforumet mitt, som fortjener all verdens respekt til Gunnar som driver dette! Som flere skriver, så har forumet ført til utrolig mye gratis hjelp til folk, inkl meg selv! Så Gunnar og moderatorer oppover tidene: Hjertelig takk!!! \:D/ \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 :-* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå