Saltkjelen Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Da forstår jeg. Kunne egentlig tenkt meg slike i 20" på sommeren, men nå har det seg jo slik at jeg fikk tak i andre felger. Kunne du ha sjekket på felgen om hvem som er fabrikaten av disse felgene? Send gjerne på PM om du ønsker det.. Gratulerer med staselig vinterbil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Følger med, liker look'en du planlegger på bilen, ikke gå for for mørke felger, synes de ser bra ut fargekombinasjonsmessig allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Rexten Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Dette blir gøyt å se ja. Men 9,5x20 blir nok litt i drøyeste laget. 9 med 35 har 3-4mm klaring til fjærbeinet, og tar litt i på utsiden ved enkelte "anledninger". og siden diameteren er så stor får du ikke noe efekt av å strekke dekkene. men 10,5 bak er ikke noe problem. jeg kjører et 35 på 10,5 og det står veldig fint. med 245 og 285 blir skredden lik forran og bak med 9 og 10,5. så det vil si at i ditt tilfelle vil dekkene se noe smal ut på 9,5t felgen forran. MEN. Viss felgene ikke var for dyre. så hadde jeg ikke nølt med å bare få en til å spenne dem opp, og snitte ut en halv tomme for så å sveise dem sammen igjen. Da får du en perfekt kombinasjon, og en felg du garantert vil like på den bilen. Selv syntest jeg denne fargekombinasjonen er pen. Fronten også forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Nå nærmer det seg noe her Rexten Lurer på om jeg skal ha disse som vinterhjul til neste sesong? Hva sier dere? Pusses opp og selge eller ha de på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet November 23, 2011 Share Skrevet November 23, 2011 Hadde gått for en oppshining av de M5 felgene til vinterhjul, ikke så mangen andre som har slike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 23, 2011 Forfatter Share Skrevet November 23, 2011 Men da tror jeg ikke jeg gidder å polere kantene... Må jo fram med autosol etter hver tur i så fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Da var ukas "ulykke" fikset opp i. Begynte med knekt fjær og ukjørbar bil... Viking og styr og stell for å få den bort på jobb. Synderen: Tøft stuk da.... Bestilte coilover sett fra Schmiedmann med levering express over natt på torsdags formiddag. Halv ni fredags morgen kom Bring på jobbdøra med dette: Så vare bare å sette i gang. Mekkmekkmekk: Fremme gjorde jeg slik for å få det likt på hver side: Bak gjorde jeg slik: Ble litt plunder og vas siden jeg ikke hadde all verdens med verktøy som kunne gjort jobben lettere. Men til slutt kom den på jorden igjen. Såher ble det: Som man kan se over så har jeg enda mer å gå på. Tror jeg skal slippe den enda litt mer ned senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Tja må vel kanskje oppdatere litt her selv om det egentlig bare er småkjedelige saker. Litt bedre bilde av høyden på bilen etter coiloversene ble montert. Skal nok justere litt mer når sommerhjulene kommer på. Gråtassen er faktisk lavere enn Z4en slik de er på bildet. Lakka de indre baklyktene LCI look siden jeg er for kjip på krona til å kjøpe Blackline lykter. Skal legge ett lag med samme rød lakken på de ytre også. Litt forskjell slik det er nå. Satt på ny grill i dag som jeg kjøpte brukt fra Koed. Trodde det var originalgrill som er til 325i og større, men ser ut til å være noe Kinagreier.... Ikke helt fornøyd tror jeg... Åsså har hele 20" X5 felgprosjektet falt i grus grunnet en vindskjeiv felg. Så da ble det hastekjøp av nye som venter på dekk som er på vei fra dekkonline.com Og til slutt et bilde som jeg er veldig fornøyd med. Utrolig kjekt at nærmeste nabo ikke har bil mossing 92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Går vel an å rette opp felgen som er skeiv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Er vel mange som retter skeive felger? Hvilke felger er det du skal bruke nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Hehe. Joda men denne er SKJEIV. Skal uansett levere den inn og høre om det er håp. Felgene skal jeg uansett ha liggende til enten jeg får retta den eller jeg finner en ny. For jeg skal ha de på en eller annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Jaja får vel krype til korset og poste ett par bilder av nye felgene. Og jeg som aldri skulle kjøpe BBS Knockoffs.... :roll: Blir i alle fall ingen BBSlogo på disse.Dimmen er altså 8.5x19 ET35 med 235/35 Nankang Dingdong dekk fremme og 9.5x19 med 275/30 plingplong NS2 bak.Jeg er litt antidekkstrekk så ville fylle ut så godt som mulig. Men ser at jeg godt kunne gått for 245 og 285. Plass er det jo i massevis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Dimmen er altså 8.5x19 ET35 med 235/35 Nankang Dingdong dekk fremme og 9.5x19 med 275/30 plingplong NS2 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 haha likte dekk hetsen din her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Ble meget bra det der! Gull passer til det meste. Var på nippet til å kjøpe de selv, men trakk meg i siste liten... Mangler bare BBS-senterkoppene nå, så er alt på stell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå