Gå til innhold

Lamborghini Aventador

inflames662
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg sitter nå her og ler jeg :lol: Skal si dere ryker i tottene på hverandre for tiden :)

Men ærlig talt Wicky, hvor gammal er du? Fredrik var kanskje litt på kanten her han og men du er jo sånn alltid [-X

Forøvrig så tror jeg nok at de regner med litt småskarp og fettflekker når de velger å stille bilene ut på slike messer som dette! Men å vaske en sånn bil med svamp er hårreisende, til og med mora mi skjønner at å vaske bil med svam er fyfy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener bare at du er liksom en voksen og gift mann og burde oppføre deg deretter! Hvorfor du oppfører deg som en en umoden 14 åring er ett mysterium, men jeg kan love deg at det eneste du oppnår er å bli sett på som en idiot ingen gidder å ta alvorlig! Er det noe gøy da? Har du så lite å fylle dagene med at du bare sitter her på forumet og driver dank å skriver piss, kan ikke tenke meg ett mer meningsløst og trist liv!

Hva er det du vil oppnå med din umodene framferd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, noen er mer umodene enn andre. Enough said. Jeg kan ikke si jeg er en voksen mann enda jeg heller, og det jeg er da enda glad for. Drit nå i diskusjonen om hvor gammel han er, og hvor glad du er for at du ikke bare sitter her og driver dank og skriver piss. Er du voksen nok, lar du heller være å skrive/kommentere tilbake, Fredrik90. :) Så enkelt kan det altså være!

Jeg melder meg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fredriks vs wicky will never end....

Der tar du sannelig helt feil.

Er vel pga jakken denne tråden ble laget?!

Såvidt jeg kan lese ut fra trådforfatterens første innlegg står det intet om en evt. jakke der. Den blir først nevnt i innlegg nr. 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du voksen nok, lar du heller være å skrive/kommentere tilbake, Fredrik90. :) Så enkelt kan det altså være!

Jeg melder meg ut.

Så enkel kan det være for noen ja, men siden vi mennesker er forskjellige så er det ikke alle det er slik for! Og sliker det altså ikke for meg, jeg svarer på "tiltale" og det er bare så jeg er :) Men noen ganger så må jeg virkelig stille spørsmål vedrørende vår venn fra midtøsten og hans framferd her på forumet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men alt i alt; RÅ BIL!!!!

Helt sykt rå bil! Dette blir nok tiårets bil, iallfall for min del :D Lamborghini gjør virkelig sakene sine riktig når de først lanserer en ny modell! De har til og med holdt på V12ern og det er bra i dagens miljøtider :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner poenget ditt, men jeg synes allikevel at kritikken er malplassert her. Når det er pressevisning (altså ikke et Concours d'Elegance show) er det helt alminnelig at journalistene tar på bilene, åpner dører/panser og plukker på detaljer. Hvis journalistene skal stå rett opp og ned blir det veldig kjedelig TV/bilder og det er ikke i bilprodusentenes interesse. Jeg er derfor helt sikker på at Lamborghini aksepterer en fettflekk eller to samt de minimale ripene som evt. beklageligvis måtte komme som et resultat av at bilen vises frem for almenheten.

Hvordan kan du se at Hattrems jakke virkelig lagde riper i lakken? Var du der?... :?

Burde ikke biljournalister av alle være såpass seriøse at de behandler fagfeltet sitt med respekt? Du ser ikke en elektronikkrepratør dra ullsokkene sine over kretskort. Man burde heller ikke se en biljournalist ta i annet enn dørhåndtak og andre ting som er nødvendig for å betjene bilen.

Dette er ikke rettet direkte mot Hanne Hattrem (som jeg forøvrig sender en mail til nå og da), men mot flere biljournalister som feks Jeremy Clarkson som kan finne på å sette seg på panseret til en Aston Martin iført olabukse. Jeg får inntrykk av at folk som gjør sånt ser på bil som ingenting annet enn et frekomstmiddel/leketøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne Hattrem er en offentlig person, og hun har stilt seg lagelig til for hugg. Joda. En del av kommentarene hun har fått er i grenseland, men at dette mennesket fortsatt er lønnet motorjournalist er for meg (og mange andre) en stor gåte. Rekken av blemmer er nærmest endeløs. Og det går på helt elementære kunnskaper om bil. Entusiast er hun kanskje, men kompetansen er på et bunnivå i forhold til hva man bør kunne forvente fra en fagjournalist. Synd egentlig, for jeg synes det er positivt med flere kvinner her.

Hun hadde seriøst aldri i verden fått kjørt "min" lambo, og ikke umulig at noen andre har tenkt det samme når man leser denne artikkelen.

Svampevasken av bilen er forøvrig et kapittel for seg. Hva tenker de med? På en sliten bruksbil, javel. Men her...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...